تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شیمیایی صدف عسلویه برگزار شد

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شیمیایی صدف عسلویه برگزار شد
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶) ۱۴:۰۳

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شیمیایی صدف عسلویه برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت شیمیایی صدف عسلویه، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت با حضور مهندس عادل نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، سید ابوالحسن سید خاموشی مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و همچنین اعضای هیئت مدیره شرکت شیمیایی صدف عسلویه برگزار شد.

در این آیین ازتلاش ها و اقدام های دکتر احمد جزایری مدیرعامل پیشین تقدیرو تجلیل به عمل آمد و مهندس صمد کارگر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شیمیایی صدف عسلویه معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مهندس نژاد سلیم دراین آیین با تاکید بر ویژگی های خاص طرح صدف، اظهارکرد: تلاش های صورت گرفته در مسیرساخت این طرح با وجود برخی چالش ها قابل تقدیر و افتخار است و امید است که شاهد شتاب در روند ساخت این پروژه در آینده نیز باشیم.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری ایرانیان نیز ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین،  از دست آوردهای مدیریت قبلی در حوزه تامین منابع و اعتبار مالی به منظور پیشبرد طرح تقدیر و قدردانی کرد و برای مدیر عامل جدید در انجام و اتمام طرح آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است؛ ماموریت دکتر احمد جزایری مدیرعامل پیشین شرکت شیمیائی صدف عسلویه که پیش تر از شرکت ملی صنایع پتروشیمی به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مامور خدمت می کرد در ابتدای تیر سال جاری به پایان رسید.

 

 


تعداد بازدید : ۸,۸۰۴