برگزاری کارگاه آموزشی- تخصصی مدیریت و اقتصاد با عنوان"Refining-Petrochemicals Synergies"

برگزاری کارگاه آموزشی- تخصصی مدیریت و اقتصاد با عنوان"Refining-Petrochemicals Synergies"
(دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶) ۱۲:۰۲

سومین کارگاه آموزشی- تخصصی مدیریت و اقتصاد با عنوان"Refining-Petrochemicals Synergies"، با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا؛ شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صبح امروز (دوشنبه 19 تیر ماه)  به مدت سه روز میزبان سومین کارگاه آموزشی- تخصصی مدیریت و اقتصاد با عنوان"Refining-Petrochemicals Synergies"، است. این کارگاه آموزشی توسط شرکت CBC فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی نفت و گاز و پتروشیمی برگزار می شود.

براساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی سعی بر این است مزیت های فنی و اقتصادی و سناریوهای مختلف یکپارچگی صنعت پالایش و پتروشیمی،  مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. توسعه یکپارچه صنعت پالایش و پتروشیمی موجب افزایش سودآوری، افزایش انعطاف پذیری مجتمع ها در تولید محصولات منطبق با نیاز بازار، بهبود اقتصاد مقیاس و افزایش بهره وری در مدیریت بنگاهی خواهد شد که با بررسی های موردی در این دوره این موارد مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

مخاطبان این کارگاه آموزشی بطور خاص نهادهای برنامه ریزی، هلدینگ های سرمایه گذاری، شرکت های مهندسی و همچنین مجتمع های پالایشگاهی و پتروشیمی هستند که قصد سرمایه گذاری، اجرا و مهندسی طرح های توسعه ای دارند.

این گزارش می افزاید،  صنعت نفت و گاز طی سال های گذشته تحولات زیادی را به خود دیده است و مهمترین نکته در این میان توسعه یکپارچه صنعت پالایش و پتروشیمی است. از آنجا که فرصت های فراوانی به منظور یکپارچگی صنعت پالایش و پتروشیمی وجود دارد، نیاز است هر یک از این سناریوها و نقاط قوت و ضعف آنها از حیث شاخص های فنی - اقتصادی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. در این دوره سعی بر این است مفاهیم بنیادی و کاربردی پتروپالایشگاه ها مورد ارائه قرار گیرد.

این کارگاه تخصصی مدیریت و اقتصاد  به مدت سه روز از امروز دوشنبه (19 تیر ماه) لغایت چهارشنبه (21 تیرماه) در محل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

مدرس این کارگاه آموزشی آقای Marc Granier ، مدیر سابق مجتمع های پالایشگاهی پتروشیمی ExxonMobil  در اروپا و خاورمیانه است.

تعداد بازدید : ۱,۳۹۸