پذیرش 120 نفر کارآموز فارغ التحصیل دانشگاهی در مجتمع پتروشیمی خراسان

پذیرش 120 نفر کارآموز فارغ التحصیل دانشگاهی در مجتمع پتروشیمی خراسان
(شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۹

گام بلند و عملیاتی پتروشیمی خراسان در تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه اجرایی شد و در این مسیر 120 کارآموز فارغ التحصیل دانشگاهی در مجتمع پتروشیمی خراسان پذیرش شدند.

به گزارش نیپنا، سید اسماعیل موسوی مدیرعامل پتروشیمی خراسان در جمع مدیران این مجتمع پتروشیمی تمام کارکنان را مکلف به پرداخت زکات علمی خود با آموزش دقیق و انتقال جامع اطلاعات به کارآموزان جدید کرد .
وی اظهارکرد: بنابر وظیفه شرعی که داریم باید حضور کارآموزان در طول دوره کاراموزی از حالت تشریفاتی که در برخی فضاهای صنعتی شاهد آن هستیم خارج شود و کارآموزان بطور جدی وارد مباحث علمی و عملیاتی صنایع شوند.
عضو هیئت مدیره پتروشیمی خراسان با بیان این که باید در سال اقتصاد مقاوتی تولید و اشتغال فرصت خدمت را مغتنم شماریم ادامه داد: هدف ما تحویل افرادی کاربلد ، منظم، فنی و با وجدان کاری به جامعه است.
برگزاری سمینارهای مهارت روزانه
رییس اداره آموزش این شرکت نیز در این جلسه آغاز بکار کارآموزان جدید را ۱۰ تیرماه جاری اعلام کرد.
علی اکبر چمنی افزود: عمده فارغ التحصیلان جذب شده در رشته های مهندسی و مدیریت هستند و به گونه ای برنامه ریزی شده که در طول دوره کارورزی ؛ کارآموزان روزانه در یک سمینار مهارت نیز حضور بهم رسانند. این سمینارها شامل دوره های فشرده صنعتی و مدیریتی می باشد که با نیت انتقال دانش و تجربیات به بدنه دانشگاهی جامعه و گام برداشتن در مسیر پرورش نسل آینده مدیران و متخصصان، با چیدمان دقیق و کارشناسی شده برگزار خواهد شد.
چمنی با اشاره به تاکید مدیریت پتروشیمی خراسان مبنی بر لزوم حرکتی جدید در عرصه آموزش کارآموزان و توانمندسازی ایشان از انجام کارهای بی سابقه در پرورش این نسل ارزشمند گفت: قدمی که ما امسال در این راه برمی‌داریم تبعات مثبتی به همراه خواهد داشت که سال های آینده ثمرات آن قابل رویت خواهد بود.
اوج ارتباط صنعت و دانشگاه در پتروشیمی خراسان
رییس روابط عمومی این مجتمع بزرگ صنعتی نیز در همین رابطه گفت: پتروشیمی خراسان تابستان امسال با رشد چشمگیر جذب کارآموزان، تبلور ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.
حسین صفاری گفت: با جذب ۱۲۰ کارآموز که ۴ برابر نرم معمول صنایع مشابه است سعی داریم در اوج ارتباط صنعت با دانشگاه باشیم و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.
صفاری با اشاره به جدیت مدیران ارشد سازمان در تحقق بالغ سازی دانش آموختگان مراکز علمی در فرایندهای سنگین صنعتی، این خدمت را در زمره وظایف اخلاقی و در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت قلمداد کرد.
وی اظهار کرد: کارآموزان در طول دوره ۴۵ روزه از کلیه امکانات شرکت بهره مند خواهند شد.
لازم بذکر است پتروشیمی خراسان با پرورش و صدور مدیران ارزشمند و صاحب نام در حوزه پتروشیمی کشور، نمونه ای شاخص در این حوزه می‌باشد.

تعداد بازدید : ۲,۳۹۷