"در هفته اول تیر" قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام نمی شود

"در هفته اول تیر" قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام نمی شود
(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۰۴

به دلیل تقارن تاریخ اعلام قیمت محصولات پتروشیمی در هفته اول تیر ماه با تعطیلات عید فطر، اعلام قیمت محصولات پتروشیمیایی در تاریخ چهارم تا یازدهم تیر ماه انجام نمی پذیرد.

مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد: قیمت پایه محصولات پتروشیمیایی در نخستین هفته تیرماه به دلیل تقارن با ایام عید سعید فطراعلام نخواهد شد و قیمت ها درهفته دوم تیرماه به اطلاع فروشندگان و خریداران خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان بازار در شرایطی عادی قرار دارد و عرضه و تقاضا بر اساس روال معمول درحال انجام است.

مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم اظهار کرد: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.
به گزارش نیپنا، وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز
  و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

 

تعداد بازدید : ۱,۱۷۲