ذی نفعان سرمایه گذار پتروشیمی از حقوق خود مطلع می شوند

ذی نفعان سرمایه گذار پتروشیمی از حقوق خود مطلع می شوند
(شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۴۸

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: تمامی ذینفعان صنعت پتروشیمی باید از حقوق خود در تمامی زمینه ها از جمله در زمینه سرمایه گذاری آگاه و مطلع باشند.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یازدهمین جلسه کمیته سلامت نظام اداری سازمان با حضور مدیر عامل، اعضای کمیته راهبری و تیم ارزیابی سلامت اداری این سازمان در تالار آفرینش برگزار شد.

این جلسه که به منظور بررسی عملکرد سازمان در برخی از شاخص های 9 گانه سلامت اداری برنامه ریزی شده بود، همزمان با جلسه هیات رئیسه سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این جلسه سلامت اداری و تعالی سازمانی را در یک راستا خواند و به استفاده از نتایج حاصله در دیگر حوزه های کاری تاکید کرد.

سیدامید شهیدی نیا، جلوگیری از موازی کاری در برخی کارها را از مزایای این مهم عنوان کرد و بر اطلاع رسانی به ذینفعان، تاکید کرد: تمامی ذینفعان ما خصوصا ذینفعان خارجی در صنعت پتروشیمی باید از حقوق خود در تمامی زمینه ها از جمله در زمینه سرمایه گذاری آگاهی یابند.

وی شاخص نظارت و کنترل داخلی را که از دیگر سنجه های قانون مذکور بود، را حائز اهمیت خواند و تقویت نظارتهای داخلی را عامل مهمی در عملکرد واحدها بخصوص افزایش میزان سلامت اداری دانست.

تمرکز بر نقاط قوت و توجه به نکات قابل بهبود احصاء شده، اولویت بندی برنامه ها و پروژه های بهبود تعریف شده و اجرایی کردن آنها از دیگر مواردی بود که مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه بود.

در آغاز این جلسه رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات به بیان توضیحاتی در خصوص فرآیند اجرای قانون ارتقای سلامت اداری در سازمان و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه در سال های95-96 پرداخت.

سعید بهبهانی اسلامی، هدف از اجرای این قانون را ارتقای سلامت اداری عنوان کرده و گفت: با بررسی عملکرد سازمان در برخی از شاخص های 9 گانه سلامت اداری وضعیت موجود سازمان مشخص و برنامه ریزی لازم جهت حرکت  به سمت وضع مطلوب صورت می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش و کوشش همگانی در سطح سازمان، شاهد ارتقاء بیشتر سطح سلامت اداری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی باشیم.

این جلسه که به منظور بررسی مدیران و روسای سازمان از نتایج ارزیابی دو شاخص شفافیت و شایسته سالاری در سازمان برگزار شده بود، با سخنان رئیس حراست ارشد سازمان و سر ارزیاب سلامت اداری ادامه یافت.

علی ربانی در ابتدا ضمن بیان کلیاتی در خصوص قانون و وضعیت سلامت در ادارات دولتی کشور و رتبه بندی بین المللی، به بررسی نتایج ارزیابی دو شاخص ذکر شده پرداخت.

بحث و تبادل نظر اعضاء حاضر در جلسه در خصوص نتایج حاصله، بخش دیگری از جلسه مذکور بود.

تیم ارزیابی سلامت نظام اداری سازمان در حال بررسی نقاط قوت و قابل بهبود باقیمانده شاخص های قانون سلامت نظام اداری سازمان می باشد.

تعداد بازدید : ۲,۹۷۰