برنامه "تجمیع بازرگانی پتروشیمی ها" اجرایی می شود

برنامه "تجمیع بازرگانی پتروشیمی ها" اجرایی می شود
(دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۱۰

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی اظهار امیدواری کرد یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی به مرحله عملیاتی نزدیک شود.

احمد مهدوی ابهری در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به اینکه موضوع تجمیع بازرگانی پتروشیمی را انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با همکاری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه مورد مطالعه قرار داده است، گفت: در این بررسی به نتایج بسیار مناسبی دست یافته ایم.
وی با اشاره به رای پتروشیمی ها برای مطالعه درباره یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی، گفت: قرار بود پس از انتخابات ریاست جمهوری نتایج بررسی را به اطلاع شان برسانیم و با جلب نظر هلدینگ‌ها و واحدهای پتروشیمی بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.
مهدوی در بیان اهمیت یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی افزود: اگر بخواهیم ملی فکر کنیم و منافع پتروشیمی ها را در نظر بگیریم باید به این سمت حرکت کنیم، چون قدرت چانه زنی است که حجم فروش و صادرات را بالا می آورد وحتی می توانیم از این برند برای تامین منابع مالی استفاده کنیم.
گفتنی است؛ موضوع یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی در گردهمایی اخیر مدیران عامل شرکت های تولیدی صنعت پتروشیمی بار دیگر از سوی مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی مورد تاکید قرار گرفت. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تحقق یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی را در شرایط موجود ضروری خوانده است.


تعداد بازدید : ۱,۴۲۲