رفع دغدغه های کارکنان رسمی فعال در بخش خصوصی پتروشیمی

رفع دغدغه های کارکنان رسمی فعال در بخش خصوصی پتروشیمی
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۱:۱۰

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ازبررسی وضعیت نیروها و کارکنان رسمی این شرکت که در بخش های خصوصی، هلدینگ ها و صندوق ها فعال هستند، خبر داد.

به گزارش نیپنا؛ عباس آقاهادی مدیرتوسعه منابع انسانی در جلسه شورای منابع انسانی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با بیان این مطلب گفت: برای رفع دغدغه های نیروهای رسمی پتروشیمی های بخش خصوصی و هلدینگ ها در خصوص صندوق های بازنشستگی، تصمیماتی گرفته شده است که در حال بررسی آنها هستیم.
وی ضمن ارائه گزارشی از عملکردهای اخیر این مدیریت، به دغدغه های کارکنان رسمی شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی در خصوص صندوق بازنشستگی اشاره کرد و افزود: پس از جمع بندی مناطق مختلف پتروشیمی کشور این مسئله دنبال شد و طی جلساتی مشترک، هماهنگی هایی بین صندوق، بهداشت و درمان و مدیران هلدینگ انجام شده است.
عباس آقاهادی در این خصوص افزود: کارگروهی متشکل از نمایندگان صندوق بازنشستگی، مدیران هلدینگ ها و نمایندگان بهداشت و درمان تشکیل شده است تا راه کارهای برون رفت از مسائل موجود بررسی شود.
وی تاکید کرد: نیروی انسانی پس از جداشدن از شرکت باید نسبت به تامین مستمری های مربوطه و خدمات رفاهی و درمانی دغدغه ای نداشته باشد.
آقاهادی با اعلام خبر رسیدن این کارگروه به نتایج قابل قبول، خاطر نشان کرد: مصوبات کارگروه که تضمین کننده منافع نیروی انسانی و شرکت هاست از سوی صندوق بازنشستگی تدوین شده است.


تعداد بازدید : ۲,۰۴۳