مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت
(چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۴۳

مرضیه شاهدایی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی" 27 اردیبهشت ماه؛ روز ملی روابط عمومی وارتباطات" را به تمامی فعالان و تلاشگران این صحنه تبریک و شادباش گفت.

به گزارش نیپنا؛ در متن پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است: «فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات به ویژه همکاران شاغل در روابط عمومی شرکتهای صنعت پتروشیمی تبریک می گویم. بی شک نامگذاری این روز به نام "روز ملی ارتباطات" نشان از اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات دارد که امروزه به قلب تپنده سازمان­ها تبدیل شده است.

در عصری که آن را عصر ارتباطات نامیده اند، فناوری  و روابط عمومی، دو عنصر کلیدی اند که غفلت از آنها، ما را از دسترسی به جهان پیرامون خود دور می­کند. امروزه روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می گردند. محور اساسی کار روابط عمومی خدمت به مدیریت و در نهایت کسب منافع برای کل سازمان است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

"افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست از این رو فعالان روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را  سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه تلاش کنند. در واقع روابط عمومی ، سازوکار مهم همدلی و همزبانی سازمان با محیط پیرامونش است.

در نهایت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مناسبی است تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در رسیدن به اهداف عالی سازمان تثبیت نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک صمیمانه به کلیه همکاران محترم روابط عمومی ، خبرنگاران و کلیه عزیزانی که در این حرفه قدم برداشته و می دارند، امیدوارم تعامل با یکدیگر منجر به تقویت اعتماد و برقراری ارتباط پایدار و متقابل میان صنعت پتروشیمی و ذینفعان آن شود.»


تعداد بازدید : ۱,۲۹۵