صدور مجوز برگزاری ایران پلاست یازدهم

صدور مجوز برگزاری ایران پلاست یازدهم
(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۵۵

مجوز برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ 2 تا 5 مهرماه 1396 توسط سازمان توسعه تجارت صادر شد.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، براساس این مجوز شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان برگزار کننده این دوره نمایشگاه معرفی شده است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نخستین بار به ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی در سال 1381 برگزار شد.

با توجه به نقش موثر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تولید مواد اولیه مورد استفاده از صنایع پایین دستی این شرکت به عنوان مجری، مدیریت برگزاری این نمایشگاه را در دست گرفت.

چهار دوره نخست این نمایشگاه با حضور مشاوران مجرب و با تجربه نمایشگاهی برگزار شد. اما با برخی تغییرات ساختاری، برگزاری این نمایشگاه -که صاحب اعتباری جهانی شده بود- به روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شد و از این دوره تاکنون روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدیریت برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته است.

اکنون با تغییر نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی از یک شرکت مجری طرح و تولیدکننده و فروشنده محصولات پتروشیمی به نقش توسعه گر چه در بخش بالادست صنعت و چه در بخش پایین دست، این شرکت در جایگاه تسهیل گر و تبیین کننده نقشه راه آینده این صنعت متولی برگزاری این نمایشگاه است. نقشی که می تواند زمینه حضور موثرتر و هدفمند تر صنایع پتروشیمی کشور را در بخش پایین دست در بازارهای منطقه ای - که بازار اصلی کشور هستند فراهم کند.

تعداد بازدید : ۳,۶۶۷