بورس کالا میزبان عرضه پلی اتیلن شازند

بورس کالا میزبان عرضه پلی اتیلن شازند
(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۲۰

پتروشیمی شازند امروز پلی اتیلن سنگین دورانی 3840 را با هدف تنظیم بازاردربورس کالای ایران عرضه می کند.

مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: تولید وعرضه انواع گریدهای پلی اتیلن ازسوی مجتمع های پتروشیمی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تداوم دارد.

 وی با بیان این که تولید پلی اتیلن درمجتمع های پتروشیمی کشور از روند مطلوبی برخوردار است گفت: پتروشمی شازند افزون بر عرضه امروز در بورس کالا در نظردارد تا پلی اتیلن سنگین 0209 خود را به صورت سلف با هدف تامین نیازهای متقاضیان عرضه کند.

طهماسبی ادامه داد: بازار با مشکل خاصی مواجه نیست و فقط یکی ازمجتمع های تولید کننده پلی پروپیلن با توقف تولید مواجه است که این شرکت نیز تا 2 هفته آینده وارد مدار تولید خواهد شد.

مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطور کامل تحولات بازاررا رصد می کنیم اظهارکرد: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و براساس فرمول و با درنظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.

 به گزارش نیپنا، وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیازواقعی بازاراز سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

 

تعداد بازدید : ۹۸۵