در راستای تعهد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مسئولیت های اجتماعی

تیم فوتسال جمعیت خیریه پردیس پاک و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مصاف هم رفتند

تیم فوتسال جمعیت خیریه پردیس پاک و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مصاف هم رفتند
(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۲:۳۰

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای تعهد خود به مسئولیت های اجتماعی فعالیت های ورزشی خود را گسترش می دهد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، عصر دیروز (یکشنبه سوم اردیبهشت) دیداری دوستانه میان تیم فوتسال شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تیم فوتسال جمعیت خیریه پردیس پاک برگزار شد که این دیدار، با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.
بر اساس این گزارش ، جمعیت خیریه پردیس پاک طی نامه ای به وزارت نفت خواستار برگزاری این دیدار دوستانه- نمادین شده بود. مسابقه یادشده با هدف دلگرم ساختن و تشویق بخشی از آسیب دیدگان اجتماعی نظیر معتادان و کارتن خواب های سابق که با همت جمعیت خیریه پردیس پاک بازپروری شده اند و به آغوش جامعه بازگشتند، برگزار شد.
از این رو جمعی از کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در قالب تیم فوتسال این شرکت به مصاف نماینده جمعیت خیریه پردیس پاک رفتند.
منصور عارفی، کارشناس ارشد ورزش حرفه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه این دیدار اظهارکرد: در نظر داریم تا در حوزه ورزش و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، مسابقاتی از این دست را در سطوح مختلف، با جمعیت ها و سازمان های مختلف برگزار کنیم و نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان یکی از پیشگامان این بخش همواره مورد توجه بوده است.
رحمان احدی، کاپیتان تیم جمعیت خیریه پردیس پاک نیز، ضمن تشکر از بانیان برگزاری این دیدار، عنوان کرد: ما در طول یکسال گذشته دیدارهایی با تیم های شهرداری منطقه 10، سازمان آب و هنرمندان داشته ایم.



تعداد بازدید : ۱,۰۳۸