تحقیق و توسعه کلید پیشرفت صنعت پتروشیمی

تحقیق و توسعه کلید پیشرفت صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۳۶

مدیر توسعه تجاری شرکت نورنر نروژ گفت: صنعت پتروشیمی در مسیر رشد خود نیازمند تحقیق و توسعه در تمامی بخش ها است.

لارس اونسن، مدیر توسعه تجاری شرکت نورنرنروژ، درحاشیه امضای تفاهم نامه همکاری  با شرکت پژوهش و فن آوری پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا ابرازامیدواری کرد که این تفاهم بتواند موجب پیشرفت صنعت پتروشیمی  ایران شده و زمینه همکاری مشترک را با بهره گیری از دانش روز جهان تسهیل کند.

اونسن اظهارکرد : شرکتش ازسال 2008 میلادی با شرکت ملی پتروشیمی ایران در ارتباط بوده است تا بتواند قرارداد مطلوبی را به امضا برساند و این آمادگی وجود دارد تا همکاری های مشترک با شرکت های ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی در آینده افزایش یابد.

مدیر توسعه تجاری شرکت Norner با ابرازخوشحالی از امضای این تفاهم نامه با طرف ایرانی اظهار کرد : افزون بر لزوم توجه به فناوری های نوین، بهره گیری از ظرفیت های تحقیق و توسعه کلید موفقیت درصنایع مختلف به ویژه صنعت پتروشیمی است.

وی عنوان کرد که شرکت Norner با تجربه 40 ساله خود در زمینه تحقیق و توسعه می تواند همکار خوبی در این زمینه برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی ایران در صنعت پتروشیمی باشد.

این شرکت نروژی که ارائه دهنده خدمات پژوهش و توسعه در زمینه محصولات پلیمری است.

به گزارش خبرنگار نیپنا،  تفاهم نامه همکاری میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با شرکت نروژی نورنر دیروز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه درحاشیه سیزدهمین همایش پتروشیمی ایران  به امضا رسید.

بر اساس این گزارش ، دراین تفاهمنامه توسعه و بهبود فناوری پلی پروپیلن و کاتالیست مرتبط با آن در تسهیلات شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.
اهداف درنظر گرفته شده برای این واحد نیمه صنعتی ۲۴۰۰ تنی نظیر اجرای طرح‌های پژوهشی با هدف بومی سازی دانش فنی مرتبط، توسعه محصولات و بهینه سازی فرایندها، بومی سازی تجهیزات خاص، تست کاتالیست و مواد افزودنی، افزایش راندمان تولید و سودآوری، نوآوری و بهبود در فناوری، کمک به تربیت نیروی انسانی پژوهشگر و بهره بردار خواهد بود.

 

 

تعداد بازدید : ۱,۲۷۷