آغاز فصل نوین فعالیت شرکت اکسنس در ایران

آغاز فصل نوین فعالیت شرکت اکسنس در ایران
(یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۶:۳۶

مدیران عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت اکسنس فرانسه برگسترش همکاری ها تاکید کردند.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امورپتروشیمی دردیدار با جین سنتاک مدیرعامل شرکت اکسنس  فرانسه از حضور دوباره این شرکت درصنعت پتروشیمی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: امیدواریم همکاری های این شرکت با طرح ها و مجتمع های پتروشیمی ایران افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت اکسنس نیز نسبت به راه‌اندازی واحدهای جدید پتروشیمی با تکنولوژی‌های نوین متناسب با نیاز بازار و صنعت پتروشیمی ایران ابراز علاقمندی کرد و گفت: با توجه به این که در گذشته واحدهای مختلفی را در ایران طراحی کرده ایم، بعد از توافق برجام برای به ‌روزرسانی این واحدها مثل مهندسی اصولی برای پتروشیمی بوعلی و نوسازی این واحدها مذاکراتی جامع را انجام داده ایم و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

وی در مورد سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران گفت: عمده فعالیت‌های شرکت ما همکاری مشترک برای ارائه لایسنس به واحدهای پتروشیمی و فروش کاتالیست های متناسب با صنعت است.

مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز دراین نشست گفت: برای ازسرگیری همکاری های شرکت اکسنس با واحدهای پتروشیمی همکاری خواهیم کرد و شرکت هایی که واحدهای آروماتیکی دارند برای تهیه لایسنس به دانش و توان شرکت‌های ارائه کننده لایسنس نیاز خواهند داشت و  زمینه های مختلف برای همکاری مشترک در ایران وجود دارد.

تعداد بازدید : ۱,۸۹۳