افزایش تولید و اشتغال با توسعه فاز دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

افزایش تولید و اشتغال با  توسعه فاز دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) ۱۳:۲۰

با تحقق طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و تکمیل صنایع پایین دستی تولید و اشتغال در این قطب صنعتی رشد خواهد یافت.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سید امید شهیدی نیا به همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه با حضور در دفتر آیت اله موسوی جزایری با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه گزارشی از فعالیت ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی و نقش آن در توسعه پایدار کشور ارائه نمود.
وی اظهار کرد: در چند سال اخیر اقدامات زیادی برای ظرفیت سازی تولید صورت گرفته و مدیران و کارکنان این سازمان برای تولید پایدار بصورت شبانه روزی تلاش و فعالیت نموده اند.
شهیدی نیا با اشاره به توسعه سرمایه گذاری و آغاز فعالیت ها و طرحهای جدید منطقه به عنوان اهداف اصلی سازمان افزود: با تحقق طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه و تکمیل صنایع پایین دستی شاهد افزایش تولید و اشتغال در این قطب صنعتی خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از صنعت پتروشیمی، به برنامه راهبردی این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به زیرساخت های مطلوب و دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد می تواند در آینده ای نزدیک اقتصاد ایران را متحول نماید.
آیت اله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان نیز از اقدامات مهم مسولین، متخصصین و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در افزایش میزان تولید و ایجاد توسعه پایدار تقدیر کرد و بر حمایت از برنامه ها و اقدامات پیشرو با استفاده از دانش و توان متخصصان، تولیدکنندگان و صنعتگران خوزستان تاکید نمود.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۲