ویژه افتتاح چهار طرح جدید پتروشیمی در عسلویه

دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید در پتروشیمی انتخاب

دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید در پتروشیمی انتخاب
(شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۲۷

مدیرعامل پتروشیمی انتخاب با بیان این که تا خردادماه امسال به ظرفیت تولید 170 هزار تنی دست خواهیم یافت، تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پایان سال این ظرفیت به 250 هزار تن افزایش یابد.

مهران تربیت در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با بیان این که دهم مهرماه  سال گذشته مجتمع انتخاب به بهره برداری رسید، گفت: کار اجرایی این طرح از سال 92 آغاز شد و در نهایت سال 95 توسط مهندسان داخلی و با دانش فنی نروژی و آلمانی به تولید آزمایشی و بعد  به تولید انبوه رسید.
وی با بیان این که ظرفیت اسمی این مجتمع 250 هزار تن انواع پلی استایرن است، تاکید کرد: در حال حاضر بر اساس روازانه و ماهانه به تولید 45 درصدی رسیدیم و پیش بینی می کنیم تا خرداد ماه به 50 درصد ظرفیت تولید دست یابیم، همچنین بر اساس برنامه ریزی کلان  تا پایان سال جاری به 100 درصد ظرفیت تولید دست خواهیم یافت.
مدیرعامل شرکت انتخاب با اشاره به این که در حال بازاریابی در داخل و خارج کشور هستیم تا بر اساس درخواست ها تولید کنیم، اعلام کرد:‌ تاکنون محموله هایی به صورت نمونه در چند کانتینر به کشورهایی همچون چین، ترکیه، آذربایجان، روسیه، آلبانی، کوزوو، امارت و بلغارستان صادر کرده ایم که مورد تایید استفاده کنندگان قرار گرفته است از این رو  پیش بینی می شود محصولات با توناژ بالا صادر شود.
تربیت همچنین با بیان این که هزینه ساخت این مجتمع 120 میلیون دلار و 250 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: ظرفیت تولید این مجتمع تا خردادماه به 170 هزار تن خواهد رسید.

تعداد بازدید : ۲,۴۳۵