امسال واحد ABS پتروشیمی جم به بهره برداری می رسد

امسال واحد ABS پتروشیمی جم به بهره برداری می رسد
(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۳۳

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم اظهار کرد: پتروشیمی جم باید برای اشتغال زایی و درآمدزایی زاینده باشد و این کار با همدلی، همت و جسارت امکان پذیر است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سید حسین میر افضلی در اولین جلسه صبحگاهی سال 96 با حضور مدیران شرکت در سالن کنفرانس مجتمع ضمن تبریک سال نو عنوان کرد: سال 1396 سالی همراه با نشاط و سربلندی در حوزه کاری برای همه آرزومندم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به انرژی های جدید و پتانسیل بالای کشور خاطر نشان کرد: ما در انرژی اتمی، خورشیدی، دریا و ... جایگاه ویژه ای داریم ولی فاصله ما تارسیدن به وضعیت مطلوب زیاد است و با همت و تلاش مضاعف می توانیم به جایگاه اصلی خود برسیم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم تاکید کرد: در سال جدید افزایش ظرفیت را در واحدهای PE و HD عملیاتی خواهیم کرد، عملیات اجرایی PDH را شروع می کنیم و به حول قوه الهی امسال سال بهره برداری از پروژه ABS هم خواهد بود.
وی با تاکید بر افزایش ظرفیت واحد های مجتمع پتروشیمی جم اظهارکرد: امسال در شرکت پلی پروپیلن جم باید به ظرفیت صد در صد برسیم و این مهم با جلسات متعدد و بررسی های انجام شده انشااله تحقق پیدا می کند.
میر افضلی در پایان خاطر نشان کرد: باید طرح های توسعه در شرکت ایجاد کنیم و این کار باید ادامه پیدا کند، پتروشیمی جم باید برای اشتغال زایی و درآمد زایی زاینده باشد و این کار با همدلی، همت و جسارت امکان پذیر است.

تعداد بازدید : ۲,۱۲۳