آمادگی دهکده گردشگری دریائی پازارگاد برای میزبانی خانواده بزرگ صنعت نفت ایران

آمادگی دهکده گردشگری دریائی پازارگاد برای میزبانی خانواده بزرگ صنعت نفت ایران
(دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۸:۰۹

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد گفت: تمام زیر ساخت ها برای حضور مهمانان نوروزی آماده است و به دنبال آن هستیم که با بهترین و بالاترین ظرفیت ممکن در دهکده گردشگری پازارگاد از مسافران نوروزی پذیرائی کنیم.

محمد صفائیان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد امروز دوشنبه(23 اسفند ماه) در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت‌های این شرکت در منطقه عسلویه در آستانه نوروز اظهار کرد: دهکده گردشگری عسلویه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار فعالیت های نوینی در امر گردشگری پدید آورده است و مواردی مانند ساخت ویلاهای شناور، ویلاهایی سه نفره درکنار ساحل از لوله های گازی به نام ویولا از اقدام های مهم مجموعه پازارگاد بوده است.

وی افزود: تلاش شده است تا امکانات تفریحی منطقه عسلویه حتی از امکانات تفریحی جزیره کیش متنوع تر باشد و درحال حاضر آمادگی داریم تا به ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی که ۱۵ سال در منطقه عسلویه کارکرده اند و از امکانات تفریحی  و فرهنگی محروم بودند خدمات تفریحی ارائه کنیم.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ادامه داد: اطلاع رسانی های لازم در سطح شرکت های منطقه برای ثبت نام متقاضیان انجام شده است و علاقه مندان می توانند از امکانات و تسهیلات گردشگری و تفریحی پیش بینی شده براساس ضوابط موجود استفاده کنند.
صفاییان در مورد علت راه‌اندازی دهکده گردشگری عسلویه گفت: ۲۰ درصد تولیدات کشور از منطقه عسلویه تامین می‌شود که با امکانات تفریحی و فرهنگی، تامین آسایش و آرامش برای کارکنان شرکت های نفتی می تواند فضایی دلگرم کننده را برای کار و فعالیت خانواده بزرگ صنعت نفت فراهم کرد.
صفائیان در مورد امکانات آماده شده برای خدمات رسانی به کارکنان در نوروز ۹۶ گفت: ۱۶ ویولا در نوروز آماده خدمات رسانی خواهند بود و از ۲۵ اسفند دراختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. تاکنون 5 ویلای شناوردرآب نیز آماده شده است و این امکان را داریم که تا 100 ویلای شناور در منطقه گردشگری عسلویه بسازیم. سرویس دهی به ویلا های شناور با رعایت کلیه شرایط محیط زیستی همراه است و آب آن تخلیه شده و آب تمیز اضافه می‌شود.
وی در مورد افزایش ظرفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: ظرفیت خدمات رسانی مسافران نوروزی در منطقه گردشگری عسلویه در سال گذشته ۶۳ هزار نفر بود و پیش بینی کردیم که در سال ۹۶ به بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمات ارائه کنیم.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ادامه داد: به دلیل کیفیت فعالیت ما منطقه گردشگری دیگری نیزدر بوشهر در مساحتی به میزان ۳۷ هکتار در اختیار شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد قرار گرفته است که این دهکده گردشگری نیز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
تعداد بازدید : ۳,۶۶۲