کاشت درخت دوستی در باغ ملل پردیسان از سوی خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی

کاشت درخت دوستی در باغ ملل پردیسان از سوی خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی
(پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۵:۲۶

مدیرعامل و گروهی از کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضوردر باغ ملل پارک پردیسان تهران اقدام به کاشت درخت دوستی کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و گروهی ازمدیران و کارکنان این شرکت امروز پنجشنبه (19 اسفند ماه) همزمان با هفته درختکاری با حضور درپارک پردیسان تهران اقدام به کاشت درخت دوستی کردند.

 براساس این گزارش مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درحاشیه این مراسم اظهارکرد: درختکاری و توجه به حفظ محیط زیست ازسوی تمامی طرح ها و مجتمع های پتروشیمی مورد توجه ویژه ای قراردارد و باید همه اعضای خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی ایران درصیانت ازمحیط زیست با عزمی ملی مشارکت گسترده ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: درعسلویه و ماهشهراقدام های بسیار خوبی برای درختکاری انجام شده است و دردیگر مناطق کشورنیز که صنعت پتروشیمی درآن فعال است شاهد هستیم که توسعه فضای سبز به صورت جدی درحال انجام است واین روند همچنان به عنوان یک راهبرد مهم ازسوی شرکت ها تداوم دارد .

گفتنی است که دراین مراسم معصومه ابتکارمعاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست، گروهی ازهنرمندان و همچنین سفرای کشورهای برزیل، سوئد، کره جنوبی، بولیوی، بلاروس، ونزوئلا، لیبی، استرالیا، بنگلادش، رومانی، تاجیکستان، بلغارستان، عراق و کوبا نیز حضورداشتند.

 

تعداد بازدید : ۱,۴۱۸