برنامه هند برای تولید نسل جدید پی. وی .سی

برنامه هند برای تولید نسل جدید پی. وی .سی
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۳:۲۰

فرانسوی ها برای ساخت مجتمع جدید تولید پی وی سی هند با فناوری جدید، مشارکت می کنند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز اروپا، شرکت کم وان فرانسه که از بزرگترین تولیدکنندگان پی وی سی در اروپا به شمارمی رود؛ به تازگی قراردادی را با شرکت کم-پلاست سنمار هند برای ساخت یک مجتمع تولید پی وی سی کلرینه شده (CPVC) به امضاء رساند.
این گزارش می افزاید: مجتمع یادشده قرار است در قالب یک طرح مشترک (JV) میان این دو شرکت به بهره برداری برسد.
این پروژه که در حال حاضر در مرحله دریافت تاییدیه های لازم قرار دارد؛ در شهر بندری Karaikal، واقع در منطقه پودوچری، احداث می شود وبرآوردها نشان می دهد طرح یادشده هزینه ای معادل 46 میلیون و 200 هزار یورو دربرداشته باشد.
این مجتمع که از فناوری شرکت کم وان بهره می برد قادر به تولید سالانه 22 هزار تن رزین پی وی سی کلرینه شده و کامپاندهای این محصول است.
بر اساس این گزارش ، شرکت کم وان دومین شرکت بزرگ تولیدکننده پی وی سی در اروپا محسوب می شود و با در اختیار داشتن 1300 کارمند در هشت سایت صنعتی، در سینت- فونس (Saint-Fons) فرانسه مستقر است.
این شرکت با انتشار بیانیه ای در28 فوریه امسال اعلام کرد: طرح اخیر بخشی از برنامه راهبردی ما برای توسعه و تقویت حضور خود در بازار رو به رشد هند به شمار می رود.
گفتنی است که شرکت کم-پلاست سنمار یکی از زیرمجموعه های گروه سنمار (Sanmar Group) است و به تولید محصولاتی نظیر رزین های پی وی سی، سدیم هیدروکسید و  کلرومتان درهند می پردازد.

تعداد بازدید : ۱,۱۹۰