شرکت ملی صنایع پتروشیمی در هشتمین جایزه ملی مدیریت دانش گواهینامه بالندگی و تندیس سیمین گرفت

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در هشتمین جایزه ملی مدیریت دانش
گواهینامه بالندگی و تندیس سیمین گرفت
(دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۴۳

جایزه ملی مدیریت دانش به دنبال ارائه ساختاری جامع برای توسعه یکپارچه و متوازن فعالیت های مدیریت دانشی، از طریق شناسایی و ارائه برترین تجارب در زمینه پیاده سازی و توسعه مدیریـت دانش، با شعار «مدیریت دانش، راهبرد دستیابی به اقتصاد دانش بنیان» است.

این جایزه طی هشت دوره گذشته، با همت کمیته های راهبری، علمی و اجرایی ، به طور منظم و موفق اجرا شده و کلیه سازمان ها، شرکت ها و موسسات ایرانی فعال در حوزه های گوناگون صنعتی، پیـمانکاری، خدمـات و ... همچنین سازمان های دولتی و عمومی از مشارکت کنندگان آن بوده اند.
به لحاظ ساختار اجرایی، جایزه ملی مدیریت دانش با سازماندهی دبیرخانه دائمی جایزه ملی مدیریت دانش اداره می گردد، که در مراتب یک ساختار سازمانی منسجم تعریف شده و متشکل از سه کمیته «راهبری»، «علمی» و «ارزیابی» است. سه کمیته اصلی فوق نیز در توالی و هماهنگی با یکدیگر پیشرفت مراحل و رویه های جایزه را پیگیری، پایش و راهبری می کنند.
در این دوره جایزه، شرکت و سازمان های متقاضی با توجه به روند اعلام شده توسط دبیرخانه، در مرحله نخست به تکمیل اظهارنامه های جامع ارزیابی مدیریت دانش پرداخته و مستندات خود را در زمینه  فعالیت های اجرایی خود در حوزه مدیریت دانش ارائه می نمایند.
پس از بررسی خوداظهاری سازمان های مذکور، طی فرایند بازدید از سازمان های منتخب نتایج تکمیلی در ارتباط با ابعاد و شاخص های مدیریت دانش آنها به دست آمده و با توجه به مجموع امتیازات هر سازمان و بررسی گروهی در کمیته ارزیابی، نتایج هشتمین جایزه ملی مدیریت دانش در سطوح مختلف اعلام و به تایید هیات راهبری می رسد.
در مرحله بعد از ارزیابان دبیرخانه بر اساس اظهارنامه سازمان ها تعدادی از سازمان های حائز شرایط شرکت در مرحله نهایی را پس از تعیین سطح توسط کمیته ارزیابی دبیرخانه جایزه اعلام می کنند.
سازمان ها و شرکت های حاضر در این مرحله، امکان شرکت در ارزیابی نهایی و سطح بندی در یکی از سه گروه جوایز «تندیس زرین، تندیس سیمین و تندیس برنزین به انضمام گواهینامه بالندگی در مدیریت دانش»، «گواهی شایستگی در مدیریت دانش» و «گواهی اهتمام در مدیریت دانش» را پیدا می نمایند.
طبق روال سالهای گذشته این کنفرانس با همت دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت دانش با هدف ترویج مبحث مدیریت دانش در کشور و ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشه ها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی در روزهای 7 و 8 اسفندماه سال جاری برگزار شد که در این کنفرانس شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دومین حضور موفق به دریافت تندیس سیمین (نقره) شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و صاحب نظران کشور، در روزهای مذکور برگزار گردید، طی مراسمی از سازمان ها و شرکت های حائز رتبه در فرایند ارزیابی جایزه ملی مدیریت دانش، تقدیر به عمل آمد.
در پایان دبیر کنفرانس به جمع بندی ارزیابی های انجام شده و اهداء جوایز پرداختند. شرکت ملی صنایع پتروشیمی موفق به دریافت تندیس سیمین گردید. با عنایت به موفقیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دریافت گواهینامه بالندگی و تندیس سیمین، سرکار خانم مهندس فیضی رئیس کل محترم پژوهش و توسعه منابع انسانی و دبیر شورای راهبردی مدیریت دانش که در جمع مدیران و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور داشتند به نمایندگی از شرکت این جایزه ارزشمند را دریافت نمودند.

تعداد بازدید : ۲,۲۰۳