شش شرکت عمدتا نفتی، معین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بحران ها

شش شرکت عمدتا نفتی، معین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بحران ها
(دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۲:۵۰

شش شرکت معین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف هماهنگی در حوادث و بحران ها، حول چهار محور ارتباطات، تجهیزات، مانورهای مشترک و جلسات هماهنگی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی؛ روسای HSE و حراست معین 6 منطقه نفتی، بنادر و دریانوردی بندرامام، مسئولین و کارشناسان HSE وزارت نفت و پتروشیمی و تنی چند از کارشناسان سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز برای انجام هماهنگی مناطق معین در شرایط بحران میهمان این سازمان بودند.
پس از صدور حکم فرماندهی ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای مدیرعامل سازمان این منطقه از سوی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت نفت، به جهت حساسیت منطقه به عنوان یکی از مناطق چهارگانه حیاتی وزارت نفت، اقدامات دنباله داری در این خصوص صورت گرفت.یکی از این اقدامات تدوین طرح شرایط اضطراری و ابلاغ آن از سوی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت نفت به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بوده است و در این طرح شش شرکت بعنوان شرکت های معین منطقه معرفی شده اند.
از میان بندهای هشتگانه وظایف شرکتهای معین، چهار بند از آن شامل ارتباطات، تجهیزات، مانورهای مشترک و جلسات هماهنگی مورد گفتگوی شرکت کنندگان در جلسه امروز بود.
فرمانده ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قصد دارد نتایج این جلسات را به صورت تفاهم نامه هایی جهت همکاری با شرکتهای معین، تدوین و اجرایی کند.

تعداد بازدید : ۷۴۲