برگزاری یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در پتروشیمی جم

برگزاری یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در پتروشیمی جم
(سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۶:۳۸

یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی با حضور متخصصان داخلی و خارجی در حوزه پایش وضعیت و عیب یابی در شرکت پتروشیمی جم برگزارشد.

به گزارش نیپنا، یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در سالن آپادانا پتروشیمی جم با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در این حوزه، اساتید و دانشجویان سراسر کشور از دیروز دوشنبه (2 اسفند ماه) به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

علی اکبر حسینی دبیر کنفرانس با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس ها درکشور و منطقه های صنعتی اهداف این همایش را به شرح زیراعلام کرد:

توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر برمبنای وضعیت،معرفی روش های نوین پایش وضعیت و کاربرد آن در صنایع و همچنین بکارگیری روش های مختلف عیب یابی،ارتقای دانش پایش وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش بینانه ،تبادل تجارب در بخش های صنعتی و دانشگاهی .

 این کنفرانس دو روزه به همت شرکت پتروشیمی جم، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعت نفت و انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با همکاری شرکت زیمنس، خدمات مهندسی استاک، البرز تدبیرکاران، پارسی تک، مهندسی ارتعاشات بهروش، تجهیزات آزمون های غیر مخرب پیشرفته، پرس صانکو، مدیریت تولید برق شازند، مدیریت تولید برق شهید رجایی، فولاد خوزستان، فاتح صنعت و وزارت علوم کیمیا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ، درحاشیه کنفرانس شرکت های مختلف داخلی و خارجی آخرین دستاورد های خود را در حوزه پایش وضعیت و عیب یابی در معرض دید شرکت کنندگان این کنفراس قرار می دهند.

تعداد بازدید : ۱,۰۲۶