عملیات اجرایی انبار جدید پتروشیمی بندر امام به 98 درصد پیشرفت رسید

عملیات اجرایی انبار جدید پتروشیمی بندر امام به 98 درصد پیشرفت رسید
(سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۴۶

ساختمان انبار محصول واحدلاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نیپنا، با همت متخصصان و کارشناسان داخلی و با بهره گیری از دانش فنی شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام ، عملیات احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت قابل قبولی در دست انجام است.
این گزارش می افزاید: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی ، انرژی و زیست محیطی از سوی مدیریت ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت 98 درصدی درآینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
پروژه یاد شده شامل بتن ریزی ، اسکلت بندی ، دیوار کشی ، ارتقاء و به روز رسانی سیستم اعلان و اطفاء حریق و همچنین نوسازی ساختمان تعمیرات است.
گفتنی است که پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) از شهریور ماه سال جاری آغاز و پس از پایان عملیات اجرایی با افزایش ظرفیت 1000 تن ، کمک شایانی به ذخیره محصولات پتروشیمیایی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام خواهد کرد.
شایان ذکر است انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) و ساختمان تعمیرات که در حادثه آتش سوزی مرداد ماه سال جاری متحمل خسارت گردید با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء شد و در کوتاه ترین زمان پروژه احداث ساختمان و نوسازی شروع شد.

تعداد بازدید : ۱,۲۳۵