معامله بیش از 5 میلیون سهم پتروشیمی مبین

معامله بیش از 5 میلیون سهم پتروشیمی مبین
(دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۲۲

بیش از 5 میلیون سهم پتروشیمی مبین به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان امروز از سوی سهامدار عمده کد به کد شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، شاخص کل بورس اوراق بهاداردر پایان معاملات امروز، با 62 واحد صعود درارتفاع 76 هزارو 678 واحدی ایستاد.
این گزارش می افزاید: بورس تهران امروز رشد اندک شاخص را تجربه کرد و حجم معاملات به استثنای معاملات بلوکی به 1499 میلیون سهم، ارزش معاملات 140 میلیارد تومان و ارزش بازار به 321 هزار میلیارد تومان رسید.
بر اساس این گزارش ، بیشترین تاثیر منفی در نماد معاملاتی سه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 39 واحد، پتروشیمی شیراز با 14 واحد و معدنی و صنعتی گل‌گهر با 7 واحد کاهش، بالاترین تأثیر منفی را در برآورد این نماگر به دوش کشیدند.
ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از 217.5 میلیارد تومان بالغ شد که در بازار نقد این بورس ارزش معاملات از 175 میلیارد تومان فراتر نرفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 647 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 60 هزار و 89 نوبت داد و ستد بود.
شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز ، با 1.6 واحد نزول نسبت به روز معاملاتی گذشته در رقم 835 واحد جای گرفت . حجم معاملات فرابورس به استثنای معاملات بلوکی به 87 میلیون سهم، ارزش معاملات به 26 میلیارد تومان و ارزش بازار به 51 هزار میلیارد تومان رسید.

تعداد بازدید : ۹۰۰