جهت دعوت از سرمایه گذاری خارجی

مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عازم لهستان شد

مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عازم لهستان شد
(پنج شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۴۴

مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب هیئتی از استان خوزستان، به لهستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری این سازمان در جمع هیئتی 18 نفره به سرپرستی استاندار خوزستان با هدف بررسی امکان توسعه تعاملات صنعتی، بازرگانی و تجاری ایران و لهستان به این کشور سفر کردند.

روز گذشته در برنامه ملاقات هیئت ایرانی با نمایندگان اطاق بازرگانی و بخش خصوصی استان لوبسکی در شهر لوبلین که با دعوت مارشال استان انجام شده بود، پس از سخنرانی سفیر ایران و استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به معرفی صنایع پتروشیمی کشور پرداخت.

سید امید شهیدی نیا در ادامه، فرصتها و مزایای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی و مناطق ویژه ایران را به حاضرین در جلسه معرفی کرد.

وی، ضمن تبیین موقعیت، امکانات و مشخصات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این منطقه را آماده ی انجام همکاری در خصوص توسعه صنعت و تجارت، تبادل تکنولوژی، پشتیبانی از فعالیتهای اقتصادی و تولیدی، پردازش کالا، صادرات و واردات و انتقال کالا با کشور لهستان دانست.

پس از سخنرانی ها، هیئتهای دو کشور، مذاکرات خود را در قالب نشست های تخصصی ادامه دادند و فرصتهای سرمایه گذاری و اطلاعات لازم را در این پنل ها با متقاضیان و علاقمندان تبادل کردند.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی مناطق ویژه، به منظور توسعه صنعت و تجارت به ویژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن - تأمین منافع اقتصادی، اجتماعی و ملی، جذب تکنولوژی های جدید و افزایش اشتغال ایجاد شده است.

تعداد بازدید : ۱,۶۹۶