رور آرام پتروشیمی ها در بورس

رور آرام پتروشیمی ها در بورس
(دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۷:۱۳

شرکت های پتروشیمی همانند دیگر صنایع بزرگ بورسی روزی آرام را در بورس تهران تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، امروز سهام داران 20 میلیون و 983 هزار سهم از سهام شرکت های فعال در گروه شیمیایی را به ارزش 58 میلیارد و 557 میلیون ریال خریداری کردند.
پتروشیمی شازند امروز با کاهش 1.17 درصدی در قیمت پایانی به 2779 ریال رسید.
گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان هم امروز را بدون نوسان خاصی به پایان رساند. البته در آخرین معامله و قیمت پایانی سبز باقی ماند.  سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی نیز امروز با کاهش 0.65 درصدی در قیمت پایانی به 1536 ریال رسید. پتروشیمی شیراز با رشد 1.13 درصدی در قیمت پایانی و پتروشیمی آبادان با 3.42 درصد افت در قیمت پایانی امروز را پشت سر گذاشتند. 

بر اساس این گزارش ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس در قیمت پایانی 0.2 درصد افت داشت. پتروشیمی زاگرس در آخرین قیمت 0.37 درصد رشد داشت اما در قیمت پایانی 0.05 درصد افت را به ثبت رساند.
 پتروشیمی پردیس با کاهشی 0.06 درصدی در قیمت پایانی همراه شد. پتروشیمی خارک نیز با افزایش 0.04 درصدی در قیمت پایانی به روز کاری خود پایان داد. پتروشیمی کرمانشاه هم در حوالی صفر معامله شد. امروز پتروشیمی جم هم در آخرین قیمت 1.23 درصد افت داشت اما در قیمت پایانی با رشد 0.01 درصدی همراه شد.
پتروشیمی خراسان امروز را در ارقام مثبت به سر رساند. هر سهم با 2.45 درصد رشد تا 6475 ریال افزایش یافت.
این گزارش می افزاید: پتروشیمی مارون هم امروز را با رشد قیمتی به پایان رساند. هر چند در آخرین قیمت 2.38 درصد رشد داشت اما در قیمت پایانی با 0.9 درصد افزایش همراه شد. پتروشیمی فارابی هم با رشد 4.22 درصدی در آخرین قیمت به 4300 ریال رسید. اما در آخرین قیمت با کاهش 0.15 درصد به روز کاری خود پایان داد.
در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر معاملات مثبت نمادهای فملی و فملی با رشد حدود ٤٥.٤٧ واحدی به ارتفاع ٧٩٢٦٣ رسید که در این بین نمادهای خودرو و بترانس بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.


تعداد بازدید : ۲,۳۱۵