ارزش صادرات پتروشیمی لاله از 195 میلیون دلار گذشت

ارزش صادرات پتروشیمی لاله از 195 میلیون دلار گذشت
(شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵) ۱۲:۲۲

پتروشیمی لاله تا پایان آذرماه امسال موفق شد بیش از 179 هزارتن محصول به ارزش 195 میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار دلار را روانه بازارهای بین المللی کند.

به گزارش خبرنگارنیپنا، پتروشیمی لاله تا پایان پائیزموفق شد برنامه های صادراتی خود را براساس برنامه های پیش بینی شده محقق کند و روند مطلوب تولید وصادرات دراین مجتمع پتروشیمی همچنان ادامه دارد.
این گزارش می افزاید: این مجتمع پتروشیمی در مجموع توانست دراین بازه زمانی حدود 226 هزار تن محصول را در بازارهای خارجی و داخلی عرضه کند.
بر اساس این گزارش، پلی‌اتیلن سبک پتروشیمی لاله از نظر کیفی از برترین محصولات شناخته شده فیلم درجهان است که به هند، الجزایر، چین، بخشی از آفریقا، یونان، ترکیه، آلمان و شمال اروپا صادر می‌شود.
پلی‌اتیلن پتروشیمی لاله از نظردرخشندگی، شفافیت و موارد فیزیکی و مکانیکی در زمره بهترین های کشور به شمار می رود و ظرفیت تولید و دانش فنی این محصول نیز همسو با استانداردهای روز جهان و مطابق با فناوری های روز دنیاست.
خوراک این مجتمع، اتیلن است که به میزان ٣٠٦ هزار تن از الفین مارون تأمین می شود و محصولات این مجتمع در تولید انواع فیلم پلی اتیلن، ظروف مختلف، قطعات پلاستیکی، طبی و غیره کاربرد دارد.


تعداد بازدید : ۱,۵۰۹