پتروشیمی آبادان پیشتاز پتروشیمی ها در بورس

پتروشیمی آبادان پیشتاز پتروشیمی ها در بورس
(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۵۹

پتروشیمی آبادان که امروزدر آخرین قیمت 4.96 درصد رشد داشت در قیمت پایانی نیز همین میزان رشد را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگارنیپنا، درمعاملات امروز، سهام داران بورسی 13 میلیون و 131 هزار سهم از سهام صنعت  پتروشیمی را به ارزش 37 میلیارد و 111 میلیون ریال خریداری کردند .

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر معاملات مثبت نمادهای کگل و فولاد با رشد حدود ١٠١ واحدی به ارتفاع ٧٩,٣٨٢ رسید که در این بین نمادهای آپ و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

بر اساس این گزارش، درآخرین روز معاملاتی دی‌ماه در حالی آیفکس رشد 10 واحدی را تجربه کرد که با اهرم مثبت از جانب نمادهای «مارون» و «هرمز» به ترتیب با 6.7 و 1.6 واحد مواجه شد. از سوی دیگر  نمادهای «دماوند» و «زاگرس» کم‌تر از یک واحد اثر منفی بر آیفکس گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بازار سهام، پتروشیمی شازند با افزایشی 0.52 درصدی در قیمت پایانی همراه شد.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان هم امروز کاهشی اندک را در کارنامه خود به ثبت رساند. سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی هم با رشدی 2.33 درصدی در آخرین قیمت به روز کاری خود پایان داد.

پتروشیمی شیراز در این روز 0.71 درصد افت در قیمت پایانی را تجربه کرد. پتروشیمی زاگرس در آخرین قیمت 0.61 درصد کاهش داشت. پتروشیمی خارک، هم در این روز 0.17 درصد افت قیمتی را به ثبت رساند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این روز رشدی 0.44 درصدی داشت. در عین حال، پتروشیمی کرمانشاه، با نوسانی اندک با 0.03 درصد به روز کاری خود پایان داد.

این گزارش می افزاید: پتروشیمی پردیس هم در این روز 0.18 درصد کاهش داشت. پتروشیمی آبادان که در آخرین قیمت 4.96 درصد رشد داشت در قیمت پایانی هم به همین میزان رشد را تجربه کرد.

پتروشیمی جم که در آخرین قیمت افزایشی 0.23 درصدی داشت، در قیمت پایانی 0.01 درصد رشد را تجربه کرد. پتروشیمی خراسان هم امروز را با افت قیمتی به سر رساند و در قیمت پایانی با کاهشی 1.43 درصدی همراه شد.

پتروشیمی مارون نیز در آخرین قیمت 3.38 درصد رشد داشت و در قیمت پایانی با رشدی 3.33 درصدی به روز کاری خود پایان داد. پتروشیمی فناوران هم در قیمت پایانی 0.14 درصد نوسان منفی داشت. پتروشیمی فارابی هم بدون نوسان خاصی به روز کاری خود پایان داد.

تعداد بازدید : ۱,۳۹۸