بهره گیری پتروناس از فناوری نوین تولید پلی اتیلن شرکت بازل

بهره گیری پتروناس از فناوری نوین تولید پلی اتیلن شرکت بازل
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۴:۴۷

شرکت پتروناس مالزی فناوری نوین تولید پلی اتیلن شرکت لیوندل بازل موسوم به Hostalen ACP را برای مجتمع جدید خود برگزید.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، تکنولوژی یادشده برای یک واحد تولید پلی اتیلن سنگین جدید با ظرفیت 400 هزار تن در سال به کار گرفته می شود. این مجتمع بخشی از پروژه توسعه مجموعه یکپارچه پالایشگاهی و پتروشیمی راپید پتروناس واقع درایالت جوهورمالزی است.

مدیرطرح RAPID دربخش پتروشیمی عنوان کرد: ما این فناوری را به دلیل قابلیت های بالای آن درتولید محصولاتی نظیر فیلم و لوله های با عملکرد بالا انتخاب کردیم. تکنولوژی Hostalen ACP ما را قادرمی سازد تا نیاز فزاینده برای محصولات پتروشیمی ویژه (specialty petrochemical products) از سوی مشتریان مسقردرمنطقه را تا حدود زیادی مرتفع سازیم.

بر اساس این گزارش ،شرکت پتروناس در حال حاضر لیسانس بهره برداری از دو فناوری دیگر لیوندل بازل موسوم به Spherizone و Spheripol را برای تولید پلی پروپیلن (PP) دریافت کرده است.

دن کومبس، معاون اجرایی شاخه جهانی الفین ها، پلی الفین ها و تکنولوژی های مرتبط شرکت لیوندل بازل، می گوید: هم اکنون بیش از 250 مجتمع پتروشیمی در سراسر جهان از لیسانس های واگذار شده از سوی ما در زمینه بهره گیری از تکنولوژهای جدید تولید پلی پروپیلن و پلی اتیلن بهره می برند. موضوعی که جایگاه ما را در عرصه بین المللی به عنوان شرکتی پیشگام در حوزه ارائه فناوری های نوین، تقویت می کند.

 

 

 

تعداد بازدید : ۱,۱۶۹