پتروشیمی کارون با ظرفیت بیش از 100درصدی در مدار تولید است

پتروشیمی کارون با ظرفیت بیش از 100درصدی در مدار تولید است
(یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵) ۱۰:۰۶

ظرفیت تولید فاز اول پتروشیمی کارون پس از چند سال تلاش و انتظار با همت وغیرت کارکنان سخت کوش پتروشیمی کارون به 111 در صد رسید.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون؛ سید محمد میری مدیر بهره برداری این مجتمع پتروشیمی با اعلام این خبر، گفت: پس از سالها تلاش و کسب تجربه برای اولین بار موفق به افزایش ظرفیت واحد تا بیش از  100 درصد طراحی شدیم . این مهم  پس از تعمیرات اساسی واحد و رفع موانع خوراک محقق شد.

وی با بیان اینکه، تعمیرات اساسی مجتمع  به مدت 4 روز بطول انجامید، از حمایت همه جانبه مدیریت و تمامی گروه های شرکت کننده در پروژه افزایش ظرفیت فاز اول پتروشیمی کارون تقدیر و تشکر کرد.

شرکت پتروشیمی کارون اولین تولید کننده ایزوسیاناتها در خاورمیانه است. این شرکت در سال 1381 تاسیس وفاز اول آن در اسفند ماه 1387 به دست وزیر نفت وقت رسماً افتتاح شد. پتروشیمی کارون با استفاده از گازهای کلر، منواکسیدکربن، هیدروژن و نیز تولوئن و اسید نیتریک قادر است انواع محصولات پایه ای و اصلی پتروشیمی را شامل انواع ایزوسیانات ها که دارای ارزش افزوده بالاتر بوده با کیفیت بسیار عالی تولید و به بازارهای داخلی وخارجی عرضه نماید.

تعداد بازدید : ۹۰۳