روز خوب شازندی ها در بورس

روز خوب شازندی ها در بورس
(شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۱۴

ارزش سهام پتروشیمی شازند با افزایشی 3.89 درصدی در معاملات امروز بازار سهام، به 2778 ریال رسید.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر معاملات مثبت نمادهای خودرو، خساپا و فملی با رشد حدود ٢٥٤ واحدی به ارتفاع ٧٨,٨٧٦ رسید که در این بین نمادهای شپنا و پارسان بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

در معاملات امروز، سهامداران بورسی امروز 17 میلیون و 733 هزار سهم از سهام صنعت پتروشیمی را به ارزش 51 میلیارد و 427 میلیون ریال خریداری کردند .

این گزارش می افزاید: گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان هم امروز رشدی اندک را در کارنامه خود به ثبت رساند. سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی هم با رشدی 2.45 درصدی به روز کاری خود پایان داد.

پتروشیمی زاگرس در این روز 1.14 درصد کاهش در قیمت پایانی را تجربه کرد. پتروشیمی شیراز در آخرین قیمت 0.95 درصد افت داشت ولی در قیمت پایانی 1.25 درصد افزایش داشت. پتروشیمی پردیس، هم در این روز 0.04 درصد افت قیمتی را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش ، پتروشیمی خارک هم در این روز 0.31 درصد کاهش داشت. پتروشیمی کرمانشاه 0.1 درصد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس 0.02 درصد افت داشت. پتروشیمی جم که در آخرین قیمت 0.43 درصد افت داشت در قیمت پایانی رشدی 0.07 درصدی را تجربه کرد. پتروشیمی خراسان هم با کاهشی 0.06 درصدی در قیمت پایانی به 6219 ریال رسید.

پتروشیمی فناوران، پتروشیمی آبادان و پتروشیمی مارون از دیگر شرکت های پتروشیمی بودند که امروز را در ارقام منفی به پایان رساندند. از سوی دیگر، پتروشیمی فارابی که در آخرین قیمت رشدی 5 درصدی داشت، در قیمت پایانی 0.14 درصد افت را تجربه کرد.

تعداد بازدید : ۱,۲۶۳