روز خوب هلدینگ خلیج فارس در بورس

روز خوب هلدینگ خلیج فارس در بورس
(شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۳۲

پتروشیمی پردیس با 27 واحد و صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با 13 واحد افزایش، بالاترین تأثیر مثبت را امروز در بورس تهران تجربه کردند.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر معاملات منفی نمادهای جم و کگل با افت حدود (٢٠٥.٢١) واحدی به ارتفاع ٧٩,٤٨٦رسید که در این بین نمادهای خودرو و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

بر اساس این گزارش در معاملات امروز، بازار سهام همزمان با انتشار خبرها از تلاش بانک مرکزی برای افزایش عرضه ارز و فروکش کردن قیمت‌ها پس از دوره‌ای نوسان رو به بالا و نیزعدم تغییر فرمول قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها در لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس شاهد معاملاتی کم‌حجم در اغلب نمادهای معاملاتی بود .

سهامداران بورسی امروز 32 میلیون و 877 هزار سهم از سهام این صنعت را به ارزش 99 میلیارد و 565 میلیون ریال خریداری کردند .

در معاملات امروز بازار سهام، پتروشیمی شازند امروز کاهشی بود. در عین حال، پتروشیمی زاگرس، نیز کاهشی بود. پتروشیمی شیراز، خراسان، خارک و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی نیز در معاملات امروز روندی کاهشی داشت.

بر اساس این گزارش ، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در این روز افتی 1.11 درصدی در قیمت پایانی داشت. پتروشیمی پردیس امروز 2.39 درصد رشد داشت. پتروشیمی کرمانشاه، فناوران و جم هم روندی منفی داشتند.

پتروشیمی آبادان در این روز افتی اندک را تجربه کرد. پتروشیمی مارون در این روز 1.96 درصد رشد داشت. پتروشیمی فارابی هم امروز کاهشی بود.

تعداد بازدید : ۱,۴۴۹