تنوع سازی تولید و عرضه محصولات MDIپتروشیمی کارون

تنوع سازی تولید و عرضه محصولات MDIپتروشیمی کارون
(یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۳۵

رئیس خدمات فنی شرکت پتروشیمی کارون، خبر از عرضه طیف وسیعی از محصولات MDI این شرکت پتروشیمی به بازار داد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون؛ اسدالله عسگری با بیان این خبر افزود: محصولات MDI با توجه به نیاز بازارهای جهانی با تنوع در حال تولید و عرضه است و این امر بر اساس نوع کاربرد در صنایع مختلف متفاوت می باشد و ما نیز می توانیم محصولات خود را با کیفیت مطلوب تولید و به بازار ها عرضه کنیم.
وی با اشاره به تنوع سازی تولید این محصول افزود: در حال حاضر یش از 50 نوع محصول، از محصول خامMDI تولید و در بازارهای جهانی از سوی شرکت های خارجی و چینی عرضه می شود. شرکت پترو شیمی کارون نیز همگام با بازارهای جهانی می تواند با افزودنی ها ی متنوع و ترکیب درصد های مختلف محصولات متعددی را تولید و به بازار عرضه کند.
رییس خدمات فنی شرکت پتروشیمی کارون با اشاره به ارائه پیشنهاد تنوع محصولات MDI خاطرنشان کرد: چنانچه این ایده از سوی مدیریت شرکت پتروشیمی کارون و شرکت هلدینگ خلیج فارس عملی شود، ما شاهد حضور پر رنگ و موثر این شرکت در بازارهای جهانی با محصولات متنوع خواهیم بود چرا که با تنوع تولیدات و سودآوری بالا می توانیم گامی مهم و بنیادین در عرصه صنعت عظیم پتروشیمی گام برداریم.
وی پتانسیل، خلاقیت و دانش نیروهای این شرکت را بالا دانست و تصریح کرد: بی شک اگر همت، تلاش، تخصص و تعهد جوانان ما در بخش های مختلف شرکت پتروشیمی کارون نبود نمی توانستیم واحد های مختلف فاز دوم را به بهره برداری برسانیم ، و این امر محقق نشد مگر با تکیه بر دانش و توان نیروهای کارون و قطعا در متنوع سازی محصولMDI نیز نیازی به حضور شرکت کماتور سوئد نیست و خود به تنهایی قادر به تولید محصولات خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری یکی از سیاست‌های کلیدی دولت در توسعه صنعت عظیم پتروشیمی به حساب می آید و بر این اساس دولت قصد دارد به منظور خنثی سازی تحریم‌های نفتی، با تولید محصولات مختلف و صادرات آنها، به نوعی بازارهای هدف پتروشیمی ایران در چهار گوشه جهان را متنوع تر کند.
عسگری در پایان بیان داشت: محصول MDI تولیدی پتروشیمی کارون در مقایسه با کشورهای شرق آسیا از کیفیت بالاتری برخوردار است، از سوی دیگر این مجتمع پتروشیمیایی به منابع اصلی تامین خوراک شامل تولوئن، بنزن و آمونیاک و ... نزدیک است.

تعداد بازدید : ۱,۰۴۳