روز خوب پتروشیمی زاگرس در بورس

روز خوب پتروشیمی زاگرس در بورس
(چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۳۲

معامله سهام پتروشیمی زاگرس در بورس تهران همچنان خوب به نظر می رسد وهر سهم این شرکت امروز 4.39 درصد افزایش را شاهد بود.

به گزارش خبرنگار نیپنا،  پتروشیمی های زاگرس وخارک امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتند و سایر پتروشیمی ها با روزی آرام مواجه بودند، ، درمجموع سهام داران بورسی  صنعت پتروشیمی امروز 27 میلیون و 317 هزار سهم از سهام این صنعت را به ارزش 84 میلیارد و 624 میلیون ریال خریداری کردند .

در معاملات امروز بازار سهام، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در آخرین قیمت و همچنین قیمت پایانی کاهشی بسیار اندک داشت. اما امروز پتروشیمی خارک، روزی خوب را برای سهام داران خود به ارمغان آورد، این سهم در قیمت پایانی با رشدی 3.81 درصدی همراه شد و به 13 هزار و 935 ریال رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان امروز را در ارقامی بدون نوسان در قیاس با دیروز سپری کرد. هر سهم این شرکت با 0.42 درصد افت به 1181 ریال رسید. سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی هم در این روز با رشد 0.24 درصدی به 1677 ریال رسید.

بر اساس این گزارش ، پتروشیمی شیراز هم امروز را با نوسانی بسیار اندک به پایان رساند. هعر سهم این شرکت در معاملات امروز با 0.92 درصد افزایش در قیمت پایانی به 2533 ریال رسید. پتروشیمی های شازند و فناوران هم روندی شبیه شیراز را طی کرد.سهام این دو شرکت پتروشیمی هم در قیاس با روز گذشته نوسان چندانی را تجربه نکردند.

در عین حال، پتروشیمی کرمانشاه هم امروز را شبیه دیگر هم گروهی های خود سپری کرد. این شرکت در آخرین قیمت 0.52 درصد و در قیمت پایانی 0.62 درصد افت داشت که تغییر خاصی نبود. در این بین، پتروشیمی مارون در آخرین قیمت 1.95 درصد و در قیمت پایانی 0.78 درصد افت داشت.  صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با نوسان منفی 0.07 درصدی هفته خود را به پایان برد.

این گزارش می افزاید: پتروشیمی جم نیز امروز را با رشد اندک 0.08 درصدی به پایان رساند.

پتروشیمی آبادان امروز در قیمت پایانی 2.42 درصد کاهش داشت. پتروشیمی فارابی در این روز نوسان اندکی را تجربه کرد و در قیمت پایانی 0.08 درصد افت و در آخرین قیمت 3.9 درصد کاهش داشت.

تعداد بازدید : ۱,۶۶۱