وزارت نفت خدمات ارزنده‎‎ای به مردم عسلویه ارائه داده است

وزارت نفت خدمات ارزنده‎‎ای به مردم عسلویه ارائه داده است
(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵) ۱۲:۳۵

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر گفت: وزارت نفت خدمات مطلوبی به مردم منطقه عسلویه ارائه داده‎اند و البته مردم میهمان‎نواز این منطقه قدردان زحمات اهالی صنعت نفت هستند.

به گزارش نیپنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد احمدی در حاشیه افتتاح طرح مدرسه ١٢ کلاس شهدای اخند، ضمن تبریک ایام وحدت خدمت همه مسلمین جهان، مردم ایران و به ویژه مردم شریف شهرستان عسلویه افزود: وزارت نفت کارهای بزرگی در این منطقه انجام داده است.

وی اظهار کرد: به همت مردم عسلویه، همکاری و حسن همجواری خوب آنان، وزارت نفت و پتروشیمیها در سایه این همجواری و مهمان نوازی خدمات ارزنده متقابلی به این مردم ارائه می دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر عنوان کرد: مدارس متعددی ساخته شدهاند که در آخرین آنها شاهد افتتاح مدرسه استقلال در روستای بزباز شهرستان عسلویه  و شهدای اخند در روستای اخند این شهرستان به همت مسئولان و مدیران صنعت پتروشیمی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی ادامه داد: مدرسه شهدای اخند، از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی در استان بی نظیر است و با فرایندی که شرکت پلیمر آریا ساسول در بورسیه سه دانش آموز برتر این مدرسه در نظر گرفت باز هم بر ویژگیهای این مدرسه افزوده شد.

وی افزود: نمونه این مدارس و طرحهای دیگر، خدمات زیبایی است که صنعت نفت به مردم ارائه می دهد و البته مردم عسلویه هم قدردان و قدر شناس آنها هستند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر، بیان کرد: در سایه همکاریها و همدلیها برنامههای خوبی در هفته وحدت برگزار شد که از نمونه آنها می توان به نشست روحانیون شیعه و سنی در پتروشیمی مبین، جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت شهر چاه مبارک، جشن کودک مسلمان در روستای اخند و برنامه های گناوه ، بوشهر، شیف، گنگان و شهر سیراف اشاره کرد.

دبیرستان شهدای اخند صبح روز سه شنبه (٢٣ آذرماه) با حضور مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و مدیران محلی و استانی منطقه  افتتاح شد.

این دبیرستان  در زمینی به مساحت ٥٤٠٠ متر مربع و زیربنای آموزشی ٢١٠٠ مترمربع ساخته شده است.

تعداد بازدید : ۱,۶۵۲