دبیرستان دخترانه شهدای اخند عسلویه افتتاح شد

دبیرستان دخترانه شهدای اخند عسلویه افتتاح شد
(سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵) ۱۲:۲۴

دبیرستان 12 کلاسه شهدای اخند با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هئیت همراه صبح امروز سه شنبه( 23 آذرماه) در آئین افتتاح رسمی مدرسه 12 کلاسه شهدای اخند، اظهارکرد: عمل به مسئولیت های اجتماعی می تواند رابطه صنعت و مردم را تقویت کرده و در این مسیر منطقه عسلویه دارای جایگاهی ویژه است.

وی افزود: باید زمینه را برای تولید محصولات نهایی برای کاهش خام فروشی مهیا کنیم تا  صنعت پتروشیمی سهم بیشتری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

شاهدایی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح غرور آفرین مدرسه ای هستیم که می تواند زمینه را برای ارتقای سطح علمی منطقه فراهم کند و توسعه صنعت پتروشیمی باید همگام با توسعه دیگر بخش ها در این منطقه باشد.

 بر اساس این گزارش، دبیرستان شهدای اخند به همت شرکت‌ پتروشیمی پلیمر آریاساسول ساخته و تکمیل شده است که از نظر امکانات مدرن و تجهیزات آموزشی شامل کتابخانه و آزمایشگاه بوده و به عنوان یکی از مدارس نمونه منطقه و استان به شمار میآید.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول نیز در این مراسم گفت:3 نفراز دانش آموزان ممتاز این مدرسه ، به شرط قبولی در کنکور سراسری در یکی از رشته های مرتبط با فعالیت های آریاساسول از امکان بورسیه  تحصیلی و استخدام پس از فازغ التحصیلی بهره مند خواهند شد.

 معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی لوح مردمی آتیه‎بان دریافت کرد
به گزارش خبرنگار نیپنا آیین گشایش و بهره‎برداری رسمی از دبیرستان ١٢ کلاسه شهدای اخند، واقع درمنطقه عسلویه با قدردانی از مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همراه بود و از سوی مردم روستای اخند عسلویه لوح مردمی آتیه بان
به دلیل فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و خدمات ماندگاربه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اهدا شد.

 


تعداد بازدید : ۳,۹۶۳