شرکت ملی صنایع پتروشیمی میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت

شرکت ملی صنایع پتروشیمی میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت
(پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵) ۱۹:۱۰

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت با میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از فردا درمحمود آبادآغاز به کارخواهد کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از کمیته روابط عمومی المپیاد، شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال از 19 الی 24 آذر ماه 1395 در شهرستان محمودآباد میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولان وزارت نفت خواهد بود.

بر اساس این گزارش طی این رویداد ورزشی 372 ورزشکار از 6 تیم از 4 شرکت اصلی وزارت نفت گرد هم می آیند و ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی المپیاد، در 6 رشته ی ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

شرکت ملی نفت با دو گروه الف و ب، شرکت پالایش و پخش با دو گروه الف و ب و شرکت ملی گاز و شرکت ملی صنایع پتروشیمی هرکدام با یک گروه ورزشی، در هر شش رشته این المپیاد ثبت نام کرده اند.

در این المپیاد، جانبازان و معلولان وزارت نفت در رشته های ورزشی فوتسال، شطرنج، شنا، دارت، تیراندازی و تنیس روی میز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

علاقمندان به دنبال کردن اخبار و تصاویر این رویداد ورزشی میتوانند به عضویت کانال تلگرامی npcolympiad درآیند؛ در صورتی که این خبر را از طریق رسانه های دیجیتال متصل به اینترنت مطالعه می کنید می توانید با کلیک روی لینک زیر به این کانال متصل شوید.

🆔 Telegram.me/npcolympiad

 

 

تعداد بازدید : ۲,۱۲۴