استقبال سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی برای مشارکت در پتروشیمی جم

استقبال سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی برای مشارکت در پتروشیمی جم
(شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵) ۱۲:۵۶

مدیر عامل پتروشیمی جم گفت: برای ایجاد واحد های جدید و توسعه شرکت، مذاکرات خوبی با سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی داشته ایم و امید است که در آینده نزدیک این مذاکرات به سرانجام برسد تا توسعه شرکت شتاب بگیرد.

به گزارش نیپنا، حسین میر افضلی مدیرعامل پتروشیمی جم  درمراسم معارفه مدیر برنامه ریزی تلفیقی و سرپرست امور مالی پتروشیمی جم با اشاره ماموریت های واحد برنامه ریزی تلفیقی اظهار کرد: این واحد باید مغز متفکر شرکت باشد و همه امور را هماهنگ نماید چرا که برنامه ریزی کلان شرکت به عهده این واحد است.
وی افزود: از این واحد انتظار داریم در دوره جدید با انجام بررسی های فنی ، مالی ،برنامه ریزی ، کنترل و مطالعه طرح ها و پروژ ه های جدید و برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعات مدیریت و بهبود سیستم ها و بهره وری تولید را در دستور کار خود قرار دهد.
مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه با اشاره به شرایط قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی تصریح کرد:متاسفانه در شرایط فعلی قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی کاهش یافته است و از طرفی دیگر قیمت های خوراک مایع نیز در داخل کشور افزایش یافته که این 2 مقوله شرکت های پتروشیمی را با مسایل زیادی مواجه کرده است و در صورت عدم افزایش بهره وری حاشیه سود با گذشته متفاوت خواهد بود.
وی اضافه کرد:در این شرایط دشوار باید با کوشش بیشتر بهره وری در شرکت بیشتر شود و تلاش کنیم توسعه شرکت را هر چه سریعتر به سرانجام برسانیم و بتوانیم هدف عالی شرکت برای ایجاد پتروشیمی جم 2 را محقق کنیم تا با توسعه و افزایش ظرفیت تولید حاشیه سود شرکت را نیز افزایش دهیم.
میرافضلی با اشاره به سقوط سهام شرکت های پتروشیمی در بورس ،خاطرنشان کرد: با این اتفاقات اخیر در قیمت های جهانی اکثر پتروشیمی ها تعدیل منفی در بورس داشتند اما خوشبختانه پتروشیمی جم با اصلاحاتی که اخیرا در روند تولید خود داشت و توانست به افزایش ظرفیت خوبی دست یابد با تعدیل مثبت در بورس مواجه بود.
مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه تصریح کرد:برای ایجاد واحد های جدید و توسعه شرکت، مذاکرات خوبی با سرمایه گذاران ژاپنی و ایتالیایی داشته ایم که ابراز تمایل برای فعالیت در شرکت کرده اند و امیدوارم در آینده نزدیک این مذاکرات به سرانجام برسد تا توسعه شرکت شتاب بگیرد.


تعداد بازدید : ۱,۰۶۶