سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پتروشیمی بندرامام منصوب شد

سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پتروشیمی بندرامام منصوب شد
(سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵) ۱۴:۳۵

با حکم مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام، سید علی موسویون به عنوان سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت منصوب شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام؛ در حکم صادره از سوی رضا امیری خطاب به سید علی موسویون آمده است:
نظر به حسن سوابق، تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم از این تاریخ به سمت سرپرست بهداشت ، ایمنی و محیط زیست HSE شرکت منصوب می شوید . امید است با استعانت از پروردگار متعال و استفاده از مدیریت علمی و دانش محور، از تمامی پتانسیل های موجود در پیشبرد اهداف کلان شرکت و اجرای موارد زیر در کلیه سطوح سازمان و شرکت های تابعه، موفق و موید باشید.
حصول اطمینان از اجرای صحیح اهداف کلان HSE در راستای استراتژی شرکت
راهبری پروژه های بهبود ارتقاء ایمنی و صیانت از محیط زیست و حصول اطمینان از همسوئی اقدامات صورت گرفته با استراتژی کلان شرکت
مدیریت و نظارت بر ممیزی سیستم های مدیریت HSE و رعایت کلیه استانداردها و مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت پتروشیمی بندر امام و شرکت های تابعه با هدف بهبود مستمر فرآیندها و عملکردها.
نظارت مستمر بر مدیریت ریسک های بهداشت، ایمنی و محیط زیست موجود مجتمع و شرکت های تابعه با استفاده از روش ها و استانداردهای ملی و بین المللی.
پیشگیری و کاهش عوامل مخاطره آمیز و آسیب رسان از طریق بهبود تکنولوژی و ارتقای کارائی و اثر بخشی منابع انسانی، دارائی های فیزیکی و ایمن سازی فرآیندها و محیط کار.
ارتقای دانش و توسعه مهارتهای راهبردی کارکنان در حوزه های ایمنی و بهداشت شغلی در راستای شناسایی و حذف مخاطرات و پیامدهای نامطلوب آن.
ساماندهی مطالعات و پژوهش های علمی و کاربردی جامع و یکپارچه و همچنین به کارگیری مناسب فناوری های نوین در زمینه HSE و پیاده سازی و توسعه مدیریت دانش در این زمینه.
بررسی ریشه ای حوادث و اتفاقات ایران و جهان با هدف تصحیح رویه های غیر حرفه ای در اجرای مقررات HSE در شرکت
استفاده از سرمایه های فکری و علمی همکاران در جهت نیل به اهداف سازمان
ایجاد وحدت و همدلی با هدف افزایش انگیزه در کارکنان واحد تحت سرپرستی
امیری در بخش پایانی این حکم افزوده: همچنین از زحمات خادمیان که در زمان تصدی این مسئولیت با جدیت و فداکاری، انجام وظیفه نمودند، تشکر و قدردانی می نمایم و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق روزافزون از خداوند متعال مسالت می نمایم .


تعداد بازدید : ۴,۸۸۶