با سود ۲۴درصدی سرمایه گذاران؛

تامین مالی پتروشیمی آبادان در بورس کالا تسویه شد

تامین مالی پتروشیمی آبادان در بورس کالا تسویه شد
(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵) ۱۶:۳۰

اوراق سلف موازی پی وی سی پتروشیمی آبادان که پارسال طی دو مرحله در بورس کالای ایران منتشر شده بود، امروز به طور کامل تسویه شد تا تامین مالی ۵۰ میلیارد تومانی این شرکت تسویه شود.

به گزارش نیپنا، انتشار اوراق سلف موازی پی وی سی پتروشیمی آبادان که در سال گذشته طی دو مرحله در بورس کالای ایران منتشر شده بود، امروز به طور کامل تسویه شد تا تامین مالی ۵۰ میلیارد تومانی این شرکت که با استقبال سرمایه گذاران روبه رو شده بود، تسویه شود.
بر اساس اعلام بورس کالای ایران مرحله دوم اوراق سلف موازی پی وی سی پتروشیمی آبادان با سود ۲۴ درصد امروز ( یکشنبه ۲۳ آبان ماه) در بورس کالای ایران تسویه شد. همچنین مرحله اول این اوراق نیز روز نهم آبان تسویه شده بود.
اوراق سلف پی وی سی پتروشیمی آبادان در هر مرحله با حجم ۹۵۰۰ تن و ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال منتشر شد که سود سرمایه گذاران بین ۲۴ تا ۲۷.۵ درصد در نظر گرفته شده بود که با توجه به بهای پی وی سی در روز عرضه اولیه و سررسید، سود پایه یعنی ۲۴ درصد به سرمایه گذاران تعلق گرفت.
به گفته کارشناسان، اگر زمان تسویه اوراق سلف پی وی سی حدود دو ماه پیش بود، سرمایه گذاران با سودی به مراتب بالاتر از ۲۴ درصد، سررسید دومین مرحله را تسویه می کردند.


تعداد بازدید : ۱,۸۸۰