شاخص ۲۳۹ واحد قد کشید

شاخص ۲۳۹ واحد قد کشید
(سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵) ۱۵:۴۵

شاخص بورس تهران امروز رشد را تجربه کرد و 239 واحد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بورس تهران امروز معامله های خود را با رشد شاخص به اتمام رساند بطوری که در چهارمین روز معاملات بورس اوراق بهادار در این هفته، شاخص کل بازده نقدی و قیمتی ۲۳۹ واحد رشد کرد و تا عدد ۷۹ هزار و ۸۷۱ بالا رفت.

شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران نیز پس از ۲۳۹ واحد رشد به رقم ۷۹ هزار و ۸۷۱ واحد رسید همچنین شاخص کل هم‌وزن توانست ۷۲ واحد بالا رود و به رقم ۱۵ هزار ۹۲۴ واحدی برسد.

همچنین شاخص آزاد شناور ۳۹۹ واحد رشد کرد و به عدد ۸۹ هزار و ۲۰۹ واحدی رسید. شاخص بازار اول نیز پس از ۳۰۰ واحد افزایش ۵۶ هزار ۴۹۱ واحدی را تجربه کرد اما شاخص بازار دوم ۲۳۸ واحد افت کرد و به رقم ۱۷۱ هزار و ۱۵۶ واحدی رسید.

این گزارش می افزاید: امروز نماد معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و صنعتی و معدنی گلگهر بیشتری تاثیر را در نوسانات صعودی شاخص بازار سرمایه داشتند همچنین در طرف مقابل نماد معاملاتی پتروشیمی جم، گروه بهمن و کشت‌رانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تاثیر را درافت شاخص کل به دوش کشیدند.

امروز ارزش معاملات به رقم ۲۱۹ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۸۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۵ هزار و ۳۸۱ نوبت داد و ستد بود.

بر اساس این گزارش ، آیفکس نیز امروز ۴.۲ واحد رشد کرد و به عدد ۸۳۹.۳ رسید ارزش معاملات فرابورس ایران عدد ۸۵ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را تجربه کرد این رقم ناشی از دست به دست شدن ۱۵۲ میلیون و ۲۳۴ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۶ هزار و ۸۰۰ نوبت داد و ستد بود.

 

تعداد بازدید : ۲,۷۶۹