کارگاه آموزشی و تمرینی ستادی پدافند غیرعامل منطقه ماهشهر آغاز شد

کارگاه آموزشی و تمرینی ستادی پدافند غیرعامل منطقه ماهشهر آغاز شد
(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵) ۱۵:۳۰

مدیران و اعضای کمیته بحران ١٣ شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) در کارگاه آموزشی و تمرینی ستادی پدافند غیرعامل شرکت کردند.

 به گزارش نیپنا؛ کارگاه آموزشی و تمرین ستادی پدافند غیرعامل با حضور ١٥٠ نفر در قالب ٦ گروه از ١٣ شرکت پتروشیمی به مدت سه شبانه روز از سوی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی و در سالن اندیشه شهرک بعثت شهرستان بندر ماهشهر در حال برگزاری است.

افزایش سطح دانش مدیران در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران‌های صنعت، تلاش برای ایجاد ادبیات و فرهنگ مشترک، تبدیل کمیته‌های بحران به تیم‌های مدیریت بحران، از طریق برقراری ارتباط نزدیک با اعضای کمیته، ارزیابی توانمندی مدیران برای تشخیص توانایی آنها در ایفای نقش، فراهم کردن شرایط تبادل نظر و انتقال تجربهها در قالب بحث‌های تخصصی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه اعلام شده است.

سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مراسم افتتاحیه این کارگاه گفت: این برنامه در سه فاز برگزار خواهد شد که فاز نخست کارگاه آموزشی تمرین ستادی پدافند غیرعامل، با حضور مدیران عامل، روسای مستقل و اعضای کمیته بحران شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را آغاز کردیم و فازهای بعدی به شکل رزمایش‌های برنامه ریزی شده تدارک دیده شده است.

فرمانده ارشد مدیریت بحران منطقه افزود: کارگاه آموزشی و تمرین ستادی پدافند غیرعامل با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیریت ارشد بحران منطقه برگزار شده است.


تعداد بازدید : ۹۸۷