اشتهای آلمان برای تصاحب سهم بازار رزین ها در آسیا

اشتهای آلمان برای تصاحب سهم بازار رزین ها در آسیا
(شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵) ۱۰:۴۹

همزمان با افزایش تقاضای رزین ها در بازارهای آسیا، یکی از شرکت های معتبر آلمانی دو خط تولید جدید راه اندازی کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت آلمانی کووسترو با هدف تامین تقاضای فزاینده برای پلی کربنات ها در بازار آسیا، ظرفیت تولید این محصولات را در سایت خود واقع در شهر شانگهای چین از ظرفیت تولید 200 هزار تن به 400 هزار تن در سال افزایش داد.

براساس این گزارش،  این شرکت به تازگی دو خط تولید جدید با استفاده از آخرین فناوری ها و راندمان انرژی بالا راه اندازی کرده است.

شرکت کووسترو با اجرای این طرح توسعه به بزرگترین تولید کننده این گروه از رزین ها در جهان تبدیل می شود.

میشل جو، رئیس شاخه پلی کربنات ها کووسترو عنوان کرد: درقاره پهناورآسیا وبه ویژه چین تقاضا برای این محصولات از سوی صنایع مهمی نظیر الکترونیک، بهداشت و درمان و خودروسازی به صورت فزاینده ای رو به گسترش است.

وی ادامه داد: گام اخیر به منظور توسعه ظرفیت تولید پلی کربنات ها در این منطقه به ما کمک می کند تا خود را با نیازهای متنوع و دائما در حال تغییر مشتریان تطبیق دهیم.

 کووسترو همچنین برنامه دارد تا به بهینه سازی خدمات خود، عرضه پایدار محصولات مورد نیاز مشتریان و نیاز روز افزون به نوآوری در تولیدات را تضمین کند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر پلی کربنات های فوق سبک، بسیار شفاف، منعطف و شکل پذیر به طور گسترده ای در بخش های مختلف زندگی مدرن نظیر تجهیزات پزشکی، قطعات اتوموبیل، گوشی های هوشمند و لامپ های LED حضور دارند.

 

تعداد بازدید : ۱,۳۷۵