تا سال آینده محقق می شود:

بهره برداری از طرح 60 هزار تنی کامپاند پلیمری پتروشیمی مارون

بهره برداری از طرح 60 هزار تنی کامپاند پلیمری پتروشیمی مارون
(چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵) ۱۱:۰۳

طرح 60 هزار تنی کامپوند پتروشیمی مارون درسال 96 بطورکامل به بهره برداری خواهد رسید.

سید رحیم شریف موسوی مدیرعامل پتروشیمی مارون درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: مراحل نصب تجهیزات واحد 60 هزار تنی کامپوند مجتمع پتروشیمی مارون درحال انجام است که امیدواریم تا زمستان امسال بخش هایی ازآن به بهره برداری برسد .
مدیرعامل پتروشیمی مارون با اظهار امیدواری از بهره برداری کامل طرح مذکور در سال آینده، افزود: طرح کامپاندینگ پتروشیمی مارون با هدف تکمیل زنجیره تولید محصولات پتروشیمی در بخش پایین دستی و در راستای جلوگیری از خام فروشی در برنامه ریزی های این شرکت قرار گرفته است و امروز به مرحله مناسبی از پیشرفت رسیده است.
وی در مورد وضعیت خوراک در شش ماهه دوم سال با توجه به آغاز فصل سرما گفت: امیدواریم با توجه به میزان تولید گاز و بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی امسال با کمبود خوراک مواجه نباشیم.
به گزارش نیپنا، شرکت پتروشیمی مارون درسال77 تاسیس شد ودرسال 1385 در زمینی به مساحت 5/102 هکتار به بهره برداری رسید .
شرکت پتروشیمی مارون با دارا بودن واحد بازیابی اتان با بازیافت اتان ازگاز طبیعی آن را برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.
این شرکت با توانایی تولید سالانه 1100000تن اتیلن، 200000 تن پروپیلن، 300000 تن پلی اتیلن سنگین، 300000 تن پلی پروپیلن و بیش از 443000تن انواع گلایکول یکی ازبزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران است.



تعداد بازدید : ۱,۶۷۶