برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل در پتروشیمی ایلام

برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل در پتروشیمی ایلام
(سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۴۴

رزمایش پدافند غیر عامل با هدف تولید پایدار در حوزه های فنی و مهندسی، زیست محیطی و مقاوم سازی مخازن در پتروشیمی ایلام برگزار شد.

به گزارش نیپنا؛ فرهاد دانشی مدیر عامل پتروشیمی ایلام دررزمایش پدافندغیرعامل اظهار کرد: ساختمان های پتروشیمی ضد زلزله و دارای سیستم کنترل ضدانفجار است که با تجهیزات پیشرفته احتراق را اعلام و اطفاء می کند.

وی با اشاره به اینکه در مقاوم سازی محیط مخازن، کارهای زیادی صورتگرفته است؛ گفت: در اجرایی مانور های منظم که بتواند کیفیت پدافند غیرعامل را بالاببرد در برنامه کاری خودمان قرار دادیم.

فرهاد دانشی بیان داشت: تحقق فرامین رهبری در خصوص جهاد کبیر، عمل انقلابی، مقابله با نفوذ دشمن و پدافند غیرعامل ضرورت مهمی در کارکرد های پتروشیمیدارد که تحرک و انگیزه در اجرایی برنامه ها به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: فرامین اقتصاد مقاومتی در ابعاد نظری و عملی، تاَمیق و توسعه پدافند غیر عامل، گفتمان و فرهنگ سازی، ترویج و مفاهیم با شیوه هنری پدافند غیرعامل از دیگر برنامه های پتروشیمی استان ایلام است.

فرهاد دانشی با اشاره به اینکه زمینه مشارکت کارکنان شرکت پتروشیمی برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل فراهم شده است ابراز داشت: از مشارکت فکری نخبگانو صاحب نظران در پاسخگویی به نیازهای تخصصی پدافند غیرعامل مد نظر قرار گرفته شده است.

وی در آخر گفت: ترویج و اقدام وعمل انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی که عضوی از جامعه صنعتی هستیم برعهده ماست و اجرایی اقتصاد مقاومتی با تولید مداوم و کیفیت بالا از وظایف پتروشیمی می دانیم.

تعداد بازدید : ۹۸۷