عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

تعامل پایدار تولید، عرضه و معامله محصولات پتروشیمی

تعامل پایدار تولید، عرضه و معامله محصولات پتروشیمی
(یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۱:۳۵

عضو هیئت مدیره و مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بر نحوه تولیه، عرضه و معامله محصولات پتروشیمی در بازار بورس کالا کاملا نظارت داریم.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، افزود: عرضه محصولات متنوع پتروشیمی در بورس کالای ایران از سوی مجتمع های تولیدی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با نظم در حال انجام است.
بساق زاده اظهارکرد: بازارهای داخلی محصولات پتروشیمی در وضعیتی مطلوب قرار دارند و شرکت های پتروشیمی با برنامه ریزی منظم و مطلوب انواع محصولات را در بورس کالای ایران عرضه می کنند و تعادل در بازار وجود دارد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید برتداوم همکاری شرکت های پتروشیمی با بورس کالای ایران افزود: عرضه محصولات از سوی مجتمع ها افزایش یافته و تقاضاهای کاذب در بازار از میان رفته است و
می توان گفت که عرضه و تقاضا به تعادل پایداری رسیده است.
وی با بیان این که مصرف کنندگان واقعی اکنون در بازار درخواست خرید دارند، گفت: خروج واسطه ها سبب شده تا معامله ها با شفافیت کامل انجام شود و افزون بر بورس کالا شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز بر نحوه معامله ها نظارت دارد و بازار محصولات پتروشیمی کشور با ثبات بوده است و در آرامش بسر می برد.
بساق زاده با بیان اینکه اکنون معامله‌ محصولات پلیمری و شیمیایی در بورس کالا روند قابل قبولی دارد، خاطر نشان کرد: افزایش حجم عرضه‌ها، منطقی تر و شفاف‌تر شدن بازار، حذف واسطه‌گری و آزادی عمل بیشتر برای مصرف‌کننده واقعی در بورس کالا مهم‌ترین دستاوردهای دستورالعمل وزارت صنعت است.

تعداد بازدید : ۱,۳۶۲