برای نخستین بار اوره پتروشیمی شیراز به برزیل صادر شد

برای نخستین بار اوره پتروشیمی شیراز به برزیل صادر شد
(یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۱:۲۹

روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، از صادرات 180 هزار تن اوره تولیدی این مجتمع پتروشیمی به بازارهای هند و برزیل خبر داد که سهم بازار برزیل از این میزان 30 هزار تن بوده است.

به گزارش نیپنا؛ در راستای تحقق استراتژی کلان " توسعه بازار و تنوع محصول " در شرکت پتروشیمی شیراز علاوه بر حضور در بازار هند، برای نخستین بار یک محموله اوره به مقصد برزیل صادر شد.
مدیریت بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز در ماه جاری میلادی در مجموع 180 هزار تن محصول اوره به کشورهای هند و برزیل صادر کرد که سهم برزیل در صادرات این ماه ، 30 هزار تن بود.
براساس این گزارش، یکی از ارکان اصلی سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده از مزیتهای نسبی کشور برای توسعه صادرات کشور است که متاسفانه طی سالهای گذشته تبلیغات سوء دشمنان و بحث تحریم‌های ظالمانه، باعث عدم امکان معرفی مناسب توانمندی ها و محصولات صنایع پتروشیمی ایران به خریداران، تجار و بازرگانان دنیا شده بود. شرکت پتروشیمی شیراز در موقعیت فعلی و با راه اندازی طرح اوره و آمونیاک 3 و تولید اوره گرانول ، با ورود به بازارهای جدید و افزایش صادرات ، استراتژی کلان شرکت "‌توسعه بازار و تنوع محصول " را دنبال می نماید .
شایان ذکر است موسسه پرافرسی (Profercy) انگلستان، در گزارش هفتگی تحلیل بازار جهانی اوره و آمونیاک به خبر صادرات اوره پتروشیمی شیراز به هندوستان (Metals & Minerals Trading Corporation ) MMTC و همچنین صادرات یک محموله به مقصد برزیل اشاره نموده است.

تعداد بازدید : ۲,۰۵۱