حضور صنعت پتروشیمی ایران در بزرگترین رویدادنمایشگاهی پلاستیک و پتروشیمی جهان

حضور صنعت پتروشیمی ایران در بزرگترین رویدادنمایشگاهی پلاستیک و پتروشیمی جهان
(چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵) ۱۰:۴۶

صنعت پتروشیمی ایران با مشارکت چند شرکت پتروشیمی حضوری گسترده در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک(K) دوسلدورف آلمان دارد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در این رویداد بزرگ نمایشگاهی که از امروز چهارشنبه (28 مهرماه) آغاز بکار می کند بزرگان صنعت پتروشیمی جهان حضور دارند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع های پتروشیمی جم، امیرکبیر، غدیر و آبادان در این نمایشگاه حضور دارد.
این گزارش می افزاید: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حاشیه این رویداد بزرگ نمایشگاهی قرار است مذاکراتی با شرکت های بزرگ پتروشیمی جهان به ویژه شرکت های آلمانی با هدف سرمایه گذاری های جدید و نیز انتقال فناوری برگزار شود.
به گزارش نیپنا، نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف (K) نمایشگاه تجاری برتر جهان برای نمایش نوآوری های صنعت لاستیک و پلاستیک است .
نمایشگاه پلاستیک و لاستیک آلمان از نظر ویژگی‌های کمی و کیفی رویدادی بی‌همتا در جهان است. در سال ۲۰۱۶میلادی، این نمایشگاه دوباره بزرگترین رویداد صنعتی و نقطه شروعی برای تصمیم‌گیری‌های مهم در زمینه محصولات و فرآیندهای صنعت لاستیک و پلاستیک در دوسلدورف خواهد بود.
سه‌سالانه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد استراتژیک مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود. نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در بخش پژوهشی سبب شده نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده تبدیل شود.




تعداد بازدید : ۱,۳۷۳