از تفاهم نامه شل و NPC حمایت می کنیم

از تفاهم نامه شل و NPC حمایت می کنیم
(دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵) ۰۹:۵۹

سفیر هلند در ایران گفت: دولت هلند از امضای تفاهم نامه میان شرکت شل و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حمایت می کند.

سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران درگفتگو با خبرنگار نیپنا از تمایل کشور مطبوع خود برای گسترش روابط با کشورمان خبر داد و اظهار کرد: امضای تفاهم نامه میان شرکت شل و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به قابلیت های دو شرکت می تواند زمینه ساز گسترش همکاری ها باشد و دولت هلند از امضای این تفاهم نامه حمایت می کند.

وی افزود: تجربه شل و قابلیت های NPC مسیر روشنی را برای همکاری های آتی درصنعت پتروشیمی ایران ترسیم کرده است و امید است که این تفاهم نامه منجر به سرمایه گذاری های جدید همگام با انتقال فناوری شود.

به گزارش نیپنا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت شل عصر دیروز  یکشنبه (18 مهر ماه) در حضور سفیر هلند و معاون سفیر انگلیس بر سر میز امضای تفاهم نامه نشستند.
بر اساس این گزارش تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی به امضای مهندس مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و هانس نایکهامپ نماینده شرکت شل رسید.
این گزارش می افزاید: با امضای این تفاهم نامه قرار است شرکت شل ظرف مدت 8 تا 9 ماه جهت حضور و سرمایه گذاری و اجرای طرح های جدید در صنعت پتروشیمی بررسی های فنی و اقتصادی خود را انجام دهد.

تعداد بازدید : ۱,۳۱۴