خوراک ،HSE و منابع انسانی سه گانه های اجلاس مدیران پتروشیمی

خوراک ،HSE و منابع انسانی سه گانه های اجلاس مدیران پتروشیمی
(دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵) ۰۹:۱۵

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بحث قیمت و نحوه تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی ، بحث HSE و لزوم توجه ورعایت آن و نیز توجه به منابع انسانی مهمترین مسائل مطرح شده در بیست وهفتمین اجلاس مدیران مجتمع های تولیدی پتروشیمی بود.

به گزارش خبرنگارنیپنا، معاون وزیر نفت در امورپتروشیمی با تشریح مهمترین مسائل مطرح شده در بیست وهفتمین اجلاس مدیران مجتمع های تولیدی پتروشیمی که سیزدهم و چهاردهم مهر ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: رفع موانع موجود در مسیر تولید از جمله مهمترین مواردی بود که مطرح شد، اما اصلی ترین موضوع این اجلاس را می توان در سه محور عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: نخستین موضوع بحث قیمت و نحوه تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی بود و در این زمینه تصمیم گیری هایی انجام شد، دومین موضوع بحث HSE و لزوم توجه ورعایت آن با توجه به وقوع آتش سوزی های اخیر در مجتمع های پتروشیمی بود .
به گفته وی، سومین محور اصلی در اجلاس بیست و هفتم مدیران شرکتهای تولیدی پتروشیمی، توجه به منابع انسانی در این صنعت بود.
شاهدایی افزود: در ادامه کار این اجلاس دو روزه، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی فعال در بخش خصوصی مسائل خود را مطرح کردند و قرار شد که در آینده جلسه هایی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
وی در خصوص مهمترین دستاورد اجلاس اخیر مدیران شرکت های تولیدی پتروشیمی، افزود: شرکت ها در مجموع با بحث یکپارچگی در فروش موافق بودند و با همکاری شرکت های پتروشیمی درحال مطالعه برای نحوه بازرگانی و صادرات تحت نام یک برند هستیم و باید به جایی برسیم که هلدینگ ها و شرکت های توانمند ایران تعیین کننده قیمت در بازارهای جهانی باشند.


تعداد بازدید : ۱,۰۸۵